A Lidl digitális kalandozásai Európában
Spanyolország: Megérkezett Madridba a www.lidlonline.es. Az online felületen többek között ruhákat, háztartási cikkeket, valamint különleges ajánlatokat lehet találni. Az online áruház egyelőre csak weboldalként érhető el, applikációként nem. A szolgáltatás most csak Madridban üzemel, a tesztüzem után fogja a Lidl Spanyolország a további terjeszkedést folytatni.
Olaszország: A Lidl összefog a Tasty gasztro weboldallal. Főzős videókat fognak közösen készíteni és megjelentetni, amelyekben a Lidl Italiában kapható alapanyagokat fogják felhasználni.
Dánia: Megjelent a Lidl Plus app, amely egy digitális törzsvásárlói program. Az applikációban van boltkereső, exkluzív ajánlatok és digitális sorsjegyek is. A fizikai boltokban is lehet használni, le lehet vele olvasni a vonalkódokat a pénztárnál, és a blokkot is el tudja raktározni. A Lidl Plus már működik Ausztriában és Spanyolországban – ez a két ország teljesített legjobban a Lidl számára 2017-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >