A Lidl digitális kalandozásai Európában
Spanyolország: Megérkezett Madridba a www.lidlonline.es. Az online felületen többek között ruhákat, háztartási cikkeket, valamint különleges ajánlatokat lehet találni. Az online áruház egyelőre csak weboldalként érhető el, applikációként nem. A szolgáltatás most csak Madridban üzemel, a tesztüzem után fogja a Lidl Spanyolország a további terjeszkedést folytatni.
Olaszország: A Lidl összefog a Tasty gasztro weboldallal. Főzős videókat fognak közösen készíteni és megjelentetni, amelyekben a Lidl Italiában kapható alapanyagokat fogják felhasználni.
Dánia: Megjelent a Lidl Plus app, amely egy digitális törzsvásárlói program. Az applikációban van boltkereső, exkluzív ajánlatok és digitális sorsjegyek is. A fizikai boltokban is lehet használni, le lehet vele olvasni a vonalkódokat a pénztárnál, és a blokkot is el tudja raktározni. A Lidl Plus már működik Ausztriában és Spanyolországban – ez a két ország teljesített legjobban a Lidl számára 2017-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >