A Lidl digitális kalandozásai Európában
Spanyolország: Megérkezett Madridba a www.lidlonline.es. Az online felületen többek között ruhákat, háztartási cikkeket, valamint különleges ajánlatokat lehet találni. Az online áruház egyelőre csak weboldalként érhető el, applikációként nem. A szolgáltatás most csak Madridban üzemel, a tesztüzem után fogja a Lidl Spanyolország a további terjeszkedést folytatni.
Olaszország: A Lidl összefog a Tasty gasztro weboldallal. Főzős videókat fognak közösen készíteni és megjelentetni, amelyekben a Lidl Italiában kapható alapanyagokat fogják felhasználni.
Dánia: Megjelent a Lidl Plus app, amely egy digitális törzsvásárlói program. Az applikációban van boltkereső, exkluzív ajánlatok és digitális sorsjegyek is. A fizikai boltokban is lehet használni, le lehet vele olvasni a vonalkódokat a pénztárnál, és a blokkot is el tudja raktározni. A Lidl Plus már működik Ausztriában és Spanyolországban – ez a két ország teljesített legjobban a Lidl számára 2017-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a GfK novemberi német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyúl Terméktanács: sikerrel zárult az első Európai Nyúlhús Napok rendezvénysorozata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európa logisztikai piaca óriási ellátási hiányt szenved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
