A Lidl digitális kalandozásai Európában
Spanyolország: Megérkezett Madridba a www.lidlonline.es. Az online felületen többek között ruhákat, háztartási cikkeket, valamint különleges ajánlatokat lehet találni. Az online áruház egyelőre csak weboldalként érhető el, applikációként nem. A szolgáltatás most csak Madridban üzemel, a tesztüzem után fogja a Lidl Spanyolország a további terjeszkedést folytatni.
Olaszország: A Lidl összefog a Tasty gasztro weboldallal. Főzős videókat fognak közösen készíteni és megjelentetni, amelyekben a Lidl Italiában kapható alapanyagokat fogják felhasználni.
Dánia: Megjelent a Lidl Plus app, amely egy digitális törzsvásárlói program. Az applikációban van boltkereső, exkluzív ajánlatok és digitális sorsjegyek is. A fizikai boltokban is lehet használni, le lehet vele olvasni a vonalkódokat a pénztárnál, és a blokkot is el tudja raktározni. A Lidl Plus már működik Ausztriában és Spanyolországban – ez a két ország teljesített legjobban a Lidl számára 2017-ben.
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >