A Lidl az UEFA Európa Liga és Konferencia Liga hivatalos partnere

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 09. 03. 10:57

A Lidl diszkontlánc újabb jelentős lépést tett a nemzetközi sportesemények világában: hároméves partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val, amelynek értelmében az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. A döntés hátterében a 2024-es Európa-bajnokság során tapasztalt sikeres együttműködés áll, amely során a Lidl komoly eredményeket ért el.

A Lidl a „friss gyümölcs partner”

A német kiskereskedő közleménye szerint a nyári Eb szponzorációja kimagasló sikert hozott a vállalat számára. A Lidl Plus alkalmazás 16 millió új felhasználóval gyarapodott, és 91 tonna gyümölcsöt osztottak szét a szurkolók között a mérkőzések helyszínein. Egy YouGov felmérés szerint a Lidl volt a leginkább észrevett márkapartner a torna során, a nézők több mint fele gyorsabban azonosította az áruházláncot, mint a többi szponzort, ami 32%-os növekedést jelentett a bajnokság előtti időszakhoz képest.

Az új megállapodás értelmében a Lidl mindkét UEFA-sorozatban a „Friss gyümölcs partner” címet viseli majd. A vállalat nemcsak televíziós, stadionbeli és kereskedelmi megjelenésekkel lesz jelen, hanem friss élelmiszereket is kínál a stadionokban, valamint különböző eseményeket is szervez saját üzleteiben. Ez a lépés tovább erősíti a Lidl pozícióját a nemzetközi piacon, és újabb lehetőségeket teremt a fogyasztók elérésére a sporteseményeken keresztül.

Kapcsolódó cikkeink