A Lidl az UEFA Európa Liga és Konferencia Liga hivatalos partnere
A Lidl diszkontlánc újabb jelentős lépést tett a nemzetközi sportesemények világában: hároméves partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val, amelynek értelmében az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. A döntés hátterében a 2024-es Európa-bajnokság során tapasztalt sikeres együttműködés áll, amely során a Lidl komoly eredményeket ért el.
A német kiskereskedő közleménye szerint a nyári Eb szponzorációja kimagasló sikert hozott a vállalat számára. A Lidl Plus alkalmazás 16 millió új felhasználóval gyarapodott, és 91 tonna gyümölcsöt osztottak szét a szurkolók között a mérkőzések helyszínein. Egy YouGov felmérés szerint a Lidl volt a leginkább észrevett márkapartner a torna során, a nézők több mint fele gyorsabban azonosította az áruházláncot, mint a többi szponzort, ami 32%-os növekedést jelentett a bajnokság előtti időszakhoz képest.
Az új megállapodás értelmében a Lidl mindkét UEFA-sorozatban a „Friss gyümölcs partner” címet viseli majd. A vállalat nemcsak televíziós, stadionbeli és kereskedelmi megjelenésekkel lesz jelen, hanem friss élelmiszereket is kínál a stadionokban, valamint különböző eseményeket is szervez saját üzleteiben. Ez a lépés tovább erősíti a Lidl pozícióját a nemzetközi piacon, és újabb lehetőségeket teremt a fogyasztók elérésére a sporteseményeken keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >