A Lidl az UEFA Európa Liga és Konferencia Liga hivatalos partnere
A Lidl diszkontlánc újabb jelentős lépést tett a nemzetközi sportesemények világában: hároméves partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val, amelynek értelmében az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. A döntés hátterében a 2024-es Európa-bajnokság során tapasztalt sikeres együttműködés áll, amely során a Lidl komoly eredményeket ért el.

A Lidl a „friss gyümölcs partner”
A német kiskereskedő közleménye szerint a nyári Eb szponzorációja kimagasló sikert hozott a vállalat számára. A Lidl Plus alkalmazás 16 millió új felhasználóval gyarapodott, és 91 tonna gyümölcsöt osztottak szét a szurkolók között a mérkőzések helyszínein. Egy YouGov felmérés szerint a Lidl volt a leginkább észrevett márkapartner a torna során, a nézők több mint fele gyorsabban azonosította az áruházláncot, mint a többi szponzort, ami 32%-os növekedést jelentett a bajnokság előtti időszakhoz képest.
Az új megállapodás értelmében a Lidl mindkét UEFA-sorozatban a „Friss gyümölcs partner” címet viseli majd. A vállalat nemcsak televíziós, stadionbeli és kereskedelmi megjelenésekkel lesz jelen, hanem friss élelmiszereket is kínál a stadionokban, valamint különböző eseményeket is szervez saját üzleteiben. Ez a lépés tovább erősíti a Lidl pozícióját a nemzetközi piacon, és újabb lehetőségeket teremt a fogyasztók elérésére a sporteseményeken keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >