A Lidl az UEFA Európa Liga és Konferencia Liga hivatalos partnere
A Lidl diszkontlánc újabb jelentős lépést tett a nemzetközi sportesemények világában: hároméves partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val, amelynek értelmében az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. A döntés hátterében a 2024-es Európa-bajnokság során tapasztalt sikeres együttműködés áll, amely során a Lidl komoly eredményeket ért el.

A Lidl a „friss gyümölcs partner”
A német kiskereskedő közleménye szerint a nyári Eb szponzorációja kimagasló sikert hozott a vállalat számára. A Lidl Plus alkalmazás 16 millió új felhasználóval gyarapodott, és 91 tonna gyümölcsöt osztottak szét a szurkolók között a mérkőzések helyszínein. Egy YouGov felmérés szerint a Lidl volt a leginkább észrevett márkapartner a torna során, a nézők több mint fele gyorsabban azonosította az áruházláncot, mint a többi szponzort, ami 32%-os növekedést jelentett a bajnokság előtti időszakhoz képest.
Az új megállapodás értelmében a Lidl mindkét UEFA-sorozatban a „Friss gyümölcs partner” címet viseli majd. A vállalat nemcsak televíziós, stadionbeli és kereskedelmi megjelenésekkel lesz jelen, hanem friss élelmiszereket is kínál a stadionokban, valamint különböző eseményeket is szervez saját üzleteiben. Ez a lépés tovább erősíti a Lidl pozícióját a nemzetközi piacon, és újabb lehetőségeket teremt a fogyasztók elérésére a sporteseményeken keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >