A Lidl a legnagyobb hazai kiskerlánc bevétel és profit alapján
Folytatódott a német diszkontláncok dinamikus bevételnövekedése tavaly a magyar piacon, de szinte minden nagy szereplő növelni tudta értékesítéseit – derül ki az éves jelentésekből, amelyet mostanra az összes nagy hazai kiskereskedelmi lánc publikált. A 2021-es számok alapján továbbra is a Lidl a legnagyobb hazai kiskerlánc bevétel és profit alapján, de a korábbi piacvezető Tescónál, valamint az Auchannál is jelentős eredményjavulás volt a lezárt pénzügyi évben.

Ő viszi most a prímet
Lidl – így teljesített a piacvezető
Már második éve vezeti a magyar piacot Lidl, mint a legnagyobb értékesítési árbevételű hazai kiskereskedelmi vállalat. A növekedés tekintetében szintén az élen jár a 2021-es év számaival a német diszkontlánc, bevétele 12 százalékkal ugrott meg az egy évvel korábbi szintről, amivel magasan felülteljesítette a versenytársakat. Eredményszinten hasonlóképp kétszámjegyű növekedést tudott felmutatni a cég, üzemi eredménye 11 százalékkal, adózott eredménye pedig 17 százalékkal nőtt.
A teljes cikk itt folytatódik…
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >