Több, mint 900 magyar termék lesz a Lidlben
A Lidl a jelenlegi 54 százalékról 60 százalékra kívánja emelni a magyar beszállítói arányt 2014 végére a magyar beszállítókért program keretében – mondta a Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke a keddi tájékoztatón. 2004-es magyar piacra lépése óta először tartott sajtótájékoztatót a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
A Lidl 157 magyarországi áruházának tavalyi forgalma 186 milliárd forint volt, ebből közel 100 milliárdot, 54 százalékot jelentett a magyar beszállítóktól vásárolt termékek értékesítéséből származó bevétel.
A cég jelenlegi termékkínálata 1400 árucikkből áll, ebből 810 féle terméket kínál a 200 magyar beszállító – közölte az igazgatóság elnöke. Hozzátette: a magyar beszállítók termékeit a külföldi Lidl áruházakban is forgalmazzák, 9 országban 106 terméket, amelyek 8,4 milliárd forintos exportvolument jelentenek.
Lapunk kérdéseire Kovács Gergely beszerzési ügyvezető elmondta, hogy a magyar termékek 60%-os részarányának eléréséhez keresett közel 100 termék főként új listázásként, a meglévő szortiment felett jelenik majd meg terveik szerint a Lidlben, de ez nem jelenti az alapkoncepció változását, nem indulnak el „soft diszkont” irányba. Az interjú további részleteit a Trade magazin 4. számában olvashatják hamarosan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >