Több, mint 900 magyar termék lesz a Lidlben

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 03. 05. 11:40

A Lidl a jelenlegi 54 százalékról 60 százalékra kívánja emelni a magyar beszállítói arányt 2014 végére a magyar beszállítókért program keretében – mondta a Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke a keddi tájékoztatón. 2004-es magyar piacra lépése óta először tartott sajtótájékoztatót a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.

Tőzsér Judit ,PR vezető, Lidl Magyarország Kurunczi Anita, marketingvezető, Lidl Magyarország Kovács Gergely, beszerzési ügyvezető igazgató, Lidl Magyarország Grósz Jenő, igazgatóság elnöke, Lidl Magyarország Tóthné Kecskés Mária, belkereskedelmi és marketing igazgató, Hungerit Zrt. Zsurki Sándor, főborász, Tokaj Kereskedőház Zrt.

A Lidl 157 magyarországi áruházának tavalyi forgalma 186 milliárd forint volt, ebből közel 100 milliárdot, 54 százalékot jelentett a magyar beszállítóktól vásárolt termékek értékesítéséből származó bevétel.

A cég jelenlegi termékkínálata 1400 árucikkből áll, ebből 810 féle terméket kínál a 200 magyar beszállító – közölte az igazgatóság elnöke. Hozzátette: a magyar beszállítók termékeit a külföldi Lidl áruházakban is forgalmazzák, 9 országban 106 terméket, amelyek 8,4 milliárd forintos exportvolument jelentenek.

Lapunk kérdéseire Kovács Gergely beszerzési ügyvezető elmondta, hogy a magyar termékek 60%-os részarányának eléréséhez keresett közel 100 termék főként új listázásként, a meglévő szortiment felett jelenik majd meg terveik szerint a Lidlben, de ez nem jelenti az alapkoncepció változását, nem indulnak el „soft diszkont” irányba. Az interjú további részleteit a Trade magazin 4. számában olvashatják hamarosan.

Kapcsolódó cikkeink