A Lidl 16 üzletet nyit Szerbiában
A Lidl 2018. október 11-én hivatalosan is megkezdte működését Szerbiában, amikor is egyszerre 16 üzletét nyitotta meg az ország különböző pontjain. Az elkövetkező hónapokban ezeket az üzleteket továbbiak követik majd. A vásárlókat 1500 gondosan válogatott termékből összeállított kínálattal várják, amelyben megtalálhatók a Lidl saját márkái, illetve helyi beszállítók termékei. A diszkontlánc időszakos, hetente váltakozó akciókat is kínál a non-food termékekre.
A sztenderdizált és a legújabb koncepció szerint kialakított üzletek építésében 200 hazai alvállalkozó, mérnök, és építési vállalkozás vett részt. Az üzletekben pedig több mint 1500 alkalmazott várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >