A Lidl 16 üzletet nyit Szerbiában
A Lidl 2018. október 11-én hivatalosan is megkezdte működését Szerbiában, amikor is egyszerre 16 üzletét nyitotta meg az ország különböző pontjain. Az elkövetkező hónapokban ezeket az üzleteket továbbiak követik majd. A vásárlókat 1500 gondosan válogatott termékből összeállított kínálattal várják, amelyben megtalálhatók a Lidl saját márkái, illetve helyi beszállítók termékei. A diszkontlánc időszakos, hetente váltakozó akciókat is kínál a non-food termékekre.
A sztenderdizált és a legújabb koncepció szerint kialakított üzletek építésében 200 hazai alvállalkozó, mérnök, és építési vállalkozás vett részt. Az üzletekben pedig több mint 1500 alkalmazott várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >