A Licensed Products filozófia
Képregényhősök, példaképet mutató sportolók, szerethető rajzfilmfigurák – egész életünket végigkísérik a számunkra kedves és fontos, ám sokszor megfoghatatlan ikonok. Gondoljunk csak a gyerekkori Garfield-rajongásunkra ami még felnőttkorunkban is tart, köszönhetően Jim Davis többrétegű humorának. Vagy akár vegyük egy legendás filmsorozatot, mint a Star Wars, ami a mai napig megmozgatja több millió ember – fiatal vagy idős – fantáziáját. A Licensed Products megpróbálta megkeresni ezeket az ikonokat, és olyan termékekké alakítani őket, amiket mindenki élvezhet korosztálytól, nemtől és pénztárca vastagságtól függetlenül. A címlapon is feltűnő FC Barcelona termékcsaládunk például tökéletes példa arra, hogyan mutathatjuk ki rajongásunkat egy kiváló focicsapat iránt anélkül, hogy több ezer forintot kelljen hagyni a kasszánál.
Azonban az alacsony árak, és a világhírű márkák nem elegek a sikerhez. Fontos az is, hogy mit kapunk a pénzünkért a csomagoláson belül. Így termékeinknél a kiváló minőség is garantált, legyen szó akár tetoválásokról, karkötőkről vagy kulcstartókról. Kínálatunk rendkívül egyedi, hiszen Közép-Európában a gyűjthető, rajongói merchandise termékek ritkák ebben az ársávban. Termékeink nagyrészt snackkel vagy édességgel csomagolt, aminek köszönhetően akár közértek, kisebb boltok polcain is megtalálhatóak, így sokkal nagyobb vásárlóközönséghez tudunk eljutni, mint a tradicionális rajongói boltokban kapható termékek. Mindamellett úgy véljük, hogy a haszon kölcsönös a boltokkal, hiszen minden portfóliót fel tud dobni pár ütős világmárka.
A mi véleményünk, hogy az internetnek köszönhetően, a karnyújtásnyira elérhető szórakoztatás korában egyre nagyobb teret fog hódítani a merchandising, hisz egyre könnyebben hozzáférhetőek a korábban nehezen elérhető médiatartalmak.
Választékunkat a jelenlegi trendeknek megfelelően alakítjuk folyamatosan. Partnereink között megtalálható a Disney, Warner Bros, Paws Inc vagy az FC Barcelona, de saját márkás termékek gyártását is megkezdtük. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >