A Lenovo negyedéves profitja megduplázódott
A kínai Lenovo Group, a világ legnagyobb személyi számítógép-gyártójának az adózott eredménye megduplázódott, nagyobb lett a vártnál a június végén lezárt első pénzügyi negyedévében.
A cég honlapjára fölkerült eredményjelentés szerint a naptári második negyedévben az adózott eredmény 505 millió dollár lett, 108 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbi 243 millió dollárnál.
Az egyszeri tételek nélküli nyereség 22 százalékkal, 389 millió dollárra nőtt 320 millió dollárról. Az adózás előtti nyereség 99 százalékkal, 313 millió dollárról 622 millió dollárra emelkedett.
A Lenovo bevétele 22 százalékkal rekordszintre, 18,83 milliárd dollárra nőtt.
Az elemzői várakozások átlagában kisebb, 337 millió dolláros adózott eredmény és szerényebb, 17,1 milliárd dolláros bevétel szerepelt.
A fő bevételi forrásnak számító „intelligens” eszközcsoportban (Intelligent Device Group, IDG), amely magában foglalja a számítógépeket, táblagépeket és okostelefonokat, 18 százalékkal, 13,5 milliárd dollárra nőtt az értékesítés. A vállalkozásoknak „intelligens” infrastrukturális megoldásokat szolgáltató Infrastructure Solutions Group (ISG) bevétele 36 százalékkal, 4,3 milliárd dollárra emelkedett. Az összes Lenovo IT-megoldást és szolgáltatást egyesítő Solutions & Services Group (SSG) bevétele 20 százalékkal, 2,3 milliárd dollárra bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >A Samsung bemutatja a One UI 8 bétaverzióját
A Samsung hamarosan bevezeti a One UI 8 szoftverfrissítést, amelynek…
Tovább olvasom >Hódítanak az akkumulátoros gépek és a robottechnológia Magyarországon
Egyre nagyobb teret hódítanak az akkumulátoros kerti gépek és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >