A Lekkerland folytatja stratégiáját
A Lekkerland életében a 2007-es év kiemelkedő jelentőséggel bírt. Számos új megállapodást kötött, köztük a legjelentősebbnek számító benzinkúthálózattal is.A tavalyi év kiváló alkalmat adott arra, hogy a Lekkerland bebizonyítsa teljes kompetenciáját a convenience piacon. Az értékesítési csatornák között különösen a benzinkútshopok szegmensében történt magasabb értékesítésnek köszönhető, hogy a vállalat bevétele 2007-ben az előző évhez viszonyítva megduplázódott, és így mintegy 6 milliárd forint forgalmat ért el. – Nemcsak megtartottuk vevőinket, de kiszállítási pontjainkat növelni is tudtuk – mondja Haiman Ferenc ügyvezető igazgató.
2008-ra vonatkozóan több, meglévő szerződést meghosszabbítottak, valamint új megállapodások is születtek. Elmondható ma már, hogy a Lekkerland az összes convenience csatorna megbízható és hozzáértő választott partnerévé vált. A vállalat továbbra is növekedési pályán van. A meglévő vevőcsoportokban elérhető növekedés és az élelmiszer szegmensben történő stratégiai növekedés fog középpontba kerülni a jövőben.
A Lekkerland új üzleti területek meghódítását is célba vette, és a convenience szektor lehetőségeit illetően optimistán tekint a következő évekre. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat, töltőket és más kütyüket!
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a…
Tovább olvasom >