A Lekkerland folytatja stratégiáját
A Lekkerland életében a 2007-es év kiemelkedő jelentőséggel bírt. Számos új megállapodást kötött, köztük a legjelentősebbnek számító benzinkúthálózattal is.A tavalyi év kiváló alkalmat adott arra, hogy a Lekkerland bebizonyítsa teljes kompetenciáját a convenience piacon. Az értékesítési csatornák között különösen a benzinkútshopok szegmensében történt magasabb értékesítésnek köszönhető, hogy a vállalat bevétele 2007-ben az előző évhez viszonyítva megduplázódott, és így mintegy 6 milliárd forint forgalmat ért el. – Nemcsak megtartottuk vevőinket, de kiszállítási pontjainkat növelni is tudtuk – mondja Haiman Ferenc ügyvezető igazgató.
2008-ra vonatkozóan több, meglévő szerződést meghosszabbítottak, valamint új megállapodások is születtek. Elmondható ma már, hogy a Lekkerland az összes convenience csatorna megbízható és hozzáértő választott partnerévé vált. A vállalat továbbra is növekedési pályán van. A meglévő vevőcsoportokban elérhető növekedés és az élelmiszer szegmensben történő stratégiai növekedés fog középpontba kerülni a jövőben.
A Lekkerland új üzleti területek meghódítását is célba vette, és a convenience szektor lehetőségeit illetően optimistán tekint a következő évekre. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >