A lehető legjobbkor jön a 9. Laurel Retail Konferencia!
Május 31-én az Aquaworld Resort Budapest Hotelben kerül sor a kiskereskedelmi szektor egyik legrangosabb szakmai eseményére, a 9. Laurel Retail Konferenciára. A rendezvényt az előző két évben a pandémia miatt nem tudták megtartani, de talán nincs is jobb pillanat a hagyomány folytatására! Az ágazat előtt ugyanis most olyan kihívások tornyosulnak, amelyek leküzdésével kapcsolatban érdemes együtt gondolkodni azokkal, akik hosszú ideje kutatják a lehető legjobb megoldásokat, és már számtalanszor bizonyították, hogy képesek azt ügyfeleikkel közösen meg is valósítani. Az útkeresésben, és az első, határozott lépések megtételében segít minden érdeklődőnek a Laurel!
Azt ma már kevesen vonják kétségbe, hogy az égető munkaerőhiány, az ugrásszerűen növekvő működési költségek vagy épp a rohamosan változó vásárlói szokások, elvárások közepette az automatizáció és a digitalizáció lehetnek a kiskereskedelmi vállalkozások fejlődésének, sőt, ma már nyugodtan mondhatjuk, fennmaradásának legfőbb zálogai. A prognózisok által előrevetített közelgő, nehéz gazdasági helyzet, valamint a hatalmas bizonytalanságok azonban sokakat távol tartanak az azonnali fejlesztésektől – pedig a történelem is számtalanszor igazolta, hogy a válság alatt beruházni kész cégek olyan versenyelőnyre tehetnek szert, ami „normál” körülmények közt elképzelhetetlen.
„Ami a várható gazdasági környezetet illeti, ne feledjük, hogy ami számunkra nehéz pálya, az a riválisainknak is az. Éppen ezért, még ha a bővülésre nem is, a piaci pozíció javítására nagyon is van lehetőség a legjobb döntésekkel, amik idővel óriási üzleti sikereket és hasznot alapozhatnak meg. A most kétségkívül bizonytalan külső tényezők hatásait pedig pont a stabilitást biztosító fejlesztésekkel lehet és kell is leginkább tompítani. A hatékony működés a közeli jövőben egyszerű versenyelőnyből létkérdéssé válik”
– mondta a beruházásokat visszafogó körülmények kapcsán Bessenyei István, a Laurel tulajdonos-ügyvezetője.
A fentieket olvasva persze többen rávághatják: ha lennének biztos megtérülést garantáló innovációk, akkor már holnap bejelentkeznének értük. Nos, a Laurel hosszú évek célirányos fejlesztésével és folyamatosan gyarapodó működési tapasztalataival a tarsolyában jelenti: megalkotta a megoldásoknak azt a széles tárházát, amelyből üzemméretének megfelelően minden hazai retailvállalat megtalálhatja a számára legjobbat. A 9. Laurel Retail Konferencia pedig sosem látott lehetőséget biztosít arra, hogy a palettát teljes egészében áttekintve, a már bizonyított, de folyamatosan tökéletesített megoldásokat alaposan megismerve, a cég szakértőivel konzultálva bárki megtegye a következő lépést az elkerülhetetlen korszakváltás felé!
Az eseményen bemutatkoznak az egyre szűkösebb (és költségesebb) munkaerő megtakarításában, a bevételek maximalizálásában vagy épp az optimális üzleti döntések megalapozásában élen járó innovációk. A vendégek a teljesség igénye nélkül mindent megtudhatnak a Laurel saját fejlesztésű önkiszolgáló kasszáiról, melyeknek számos hazai bolt mellett már több külföldi országban is bizalmat szavaztak. A jelen munkaerőpiaci realitások közepette 1,5-2 éves megtérülést biztosító eszközökkel kapcsolatban Bessenyei István megosztotta: „a Laurel egyik legfőbb alapelve, hogy ahhoz, hogy az ügyfeleinknek igazán értékes rendszereket tudjunk adni, először alaposan meg kell ismernünk az ő ügyfeleiknek, azaz a vevőknek a szokásait, igényeit. Ennek a filozófiának a hű megtestesítői ezek a kasszák, amelyek fejlesztése során a könnyű kezelhetőséget, a szerethetőséget helyeztük előtérbe. Ennek köszönhető, hogy a több öntanuló mechanizmust felvonultató eszközöket nem ritkán egy bolt napi vásárlóinak 80-90%-a használja, és bizonyos időszakokban a hagyományos pénztárak megnyitását is szükségtelenné teszik. Először tehát a vevők tetszését kellett elnyerni, hogy a tulajdonosok maximálisan élvezhessék az innováció gazdasági előnyeit.”
Az önkiszolgáló kassza pedig csak egy a 9. Laurel Retail Konferencián testközelből megtekinthető megoldások közül, amelyek sorában a teljesség igénye nélkül az elektronikus polccímkék, a dolgozók közti kommunikációt gördülékennyé tevő fejhallgató-rendszerek, vagy épp az automata fizetési megoldások is szerepelnek. A konferenciára a már 10 országban bevált Laurel-innovációk mellett a rangos előadások miatt is érdemes ellátogatni, melyekben a kiskereskedelem legaktuálisabb témái, kérdései kerülnek terítékre hiteles, nívós szereplők tolmácsolásában.
„Büszkék vagyunk arra, hogy mostanra számos megoldásunk elérte azt a színvonalat, hogy a világon bárhol versenyképes legyen. És miközben a nemzetközi térhódítás is fontos számunkra, a fejlesztéseink fókuszában továbbra is az áll, hogy a magyar retailszektor szereplői mit tehetnek a sikerért ebben az óriási fordulópontot jelentő időszakban. Ezt kutatjuk, elemezzük minden nap, és ennek a már jó pár kézzelfogható eredményt is produkáló munkának a sehol máshol nem látható, inspiráló összegzését kaphatja az, aki elfogadja meghívásunkat”
– fogalmazott a május 31-i konferencia kapcsán a Laurel tulajdonos-ügyvezetője.
Az esemény részleteit a www.retailkonferencia.hu oldalon tekinthetik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Nappal hagyományos, éjjel automata
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >