„A legvonzóbb munkaadó” cím – FMCG kategória, különdíj: Nestlé Hungária
– A legvonzóbb vállalatok listáján megjelenni önmagában hatalmas elismerés, és különösen büszkék vagyunk rá, hogy már harmadik alkalommal értünk el első helyezést az FMCG kategóriában – mondja Verő Barbara, HR-vezető.
Az elismerés és visszajelzés kultúrájának fejlesztésére a Nestlénél nagy hangsúlyt fektetnek, és jelentős előrelépést értek el az elmúlt években, amit a dolgozói felmérések is visszaigazolnak.
– Több mint 2000 munkavállalónk járul hozzá nap mint nap a vállalatunk fejlődéséhez, az elkötelezett és jól teljesítő csapat a siker egyik kulcsa, amei mindenképpen versenyelőnyt jelent, ezért is kezeljük prioritásként a vállalati stratégiánkban – teszi hozzá a HR-vezető. A Nestlé megítéléséhez nagyban hozzájárulnak a kimagasló márkáik, ezek némelyike már közel 150 éve jelen van a magyar piacon. Emellett a Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért kezdeményezésük is egyre elismertebb az érintettek körében, számtalan visszajelzést kap a társaság erre vonatkozóan.
– Az érintett felek bevonásán alapuló megközelítés segít minket hozzá a fiatalok foglalkoztatási kihívásainak jobb megértéséhez. Fontosnak tartjuk, hogy az Összefogás a Fiatalok Foglalkoztatásáért program kerekasztal-beszélgetéseit továbbvigyük a jövőben is, a diplomás fiatalok munkalehetősége mellett fókuszt kap a duális szakképzés, ugyanis úgy tapasztaljuk, hogy közös összefogással ezen a területen is sokat tehetünk – hangsúlyozza Verő Barbara.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >