„A legvonzóbb munkaadó” cím – FMCG kategória, különdíj: Nestlé Hungária
– A legvonzóbb vállalatok listáján megjelenni önmagában hatalmas elismerés, és különösen büszkék vagyunk rá, hogy már harmadik alkalommal értünk el első helyezést az FMCG kategóriában – mondja Verő Barbara, HR-vezető.
Az elismerés és visszajelzés kultúrájának fejlesztésére a Nestlénél nagy hangsúlyt fektetnek, és jelentős előrelépést értek el az elmúlt években, amit a dolgozói felmérések is visszaigazolnak.
– Több mint 2000 munkavállalónk járul hozzá nap mint nap a vállalatunk fejlődéséhez, az elkötelezett és jól teljesítő csapat a siker egyik kulcsa, amei mindenképpen versenyelőnyt jelent, ezért is kezeljük prioritásként a vállalati stratégiánkban – teszi hozzá a HR-vezető. A Nestlé megítéléséhez nagyban hozzájárulnak a kimagasló márkáik, ezek némelyike már közel 150 éve jelen van a magyar piacon. Emellett a Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért kezdeményezésük is egyre elismertebb az érintettek körében, számtalan visszajelzést kap a társaság erre vonatkozóan.
– Az érintett felek bevonásán alapuló megközelítés segít minket hozzá a fiatalok foglalkoztatási kihívásainak jobb megértéséhez. Fontosnak tartjuk, hogy az Összefogás a Fiatalok Foglalkoztatásáért program kerekasztal-beszélgetéseit továbbvigyük a jövőben is, a diplomás fiatalok munkalehetősége mellett fókuszt kap a duális szakképzés, ugyanis úgy tapasztaljuk, hogy közös összefogással ezen a területen is sokat tehetünk – hangsúlyozza Verő Barbara.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >