A legújabb marketing eszköz ajándékba!
Szeretne aktív párbeszédet folytatni vásárlóival? Szeretne visszajelzést kapni arról, melyik terméke a fogyasztók kedvence és hol veszik leggyakrabban? Fontos lenne tudnia, hogy inkább nők, vagy férfiak a vásárlói és jellemzően milyen korosztályból? Csatlakozzon a SafeBrand alkalmazókhoz és fél évig ingyen használhatja marketing szolgáltatásunkat!
A GS1 Magyarország 2013. júniusában indította útjára a hazánkban egyedülálló SafeBrand alkalmazás-rendszert, mely utat nyit a webes értékesítés és mobil marketing új dimenzióiba.
A SafeBrand adatfeltöltő portál segítségével a márkák egyszerre két előnyhöz jutnak: teljesítve a 2014-től életbe lépő 1169/2011/EU európai uniós rendeletet, teljes körű termékinformációkat tölthetnek fel és juttathatnak el webshopokhoz a termékeikről, valamint ezeket a hiteles forrásból származó termékadatokat a fogyasztók számára is biztosíthatják a SafeBrand mobil applikáción keresztül.
A fogyasztóknak többé nem kell a termékcsomagoláson alig olvasható, többnyelvű leírások közül nagyítóval kikeresni a magyar nyelvű tájékoztatót. Az iOS és Android okostelefonokra egyaránt letölthető ingyenes mobil alkalmazással csupán le kell olvasni a termék csomagolásán található vonalkódot és az applikáció máris megjeleníti a márkatulajdonos által megadott termékleírást, valamint csoportosítva az összetevőket, esetleges allergéneket, a tápértéket és az egyéb hasznos információkat. Nincs szükség extra QR kódra, vagy a csomagolás újratervezésére, mert az applikáció a hagyományosan a termékeken feltüntetésre kerülő vonalkódokra épül.
A rendszer kiemelten fontos és hasznos eleme a napokban válik elérhetővé: ez a SafeBrand marketing portál. A marketing portál segítségével a gyártók, márkatulajdonosok a legfrissebb marketing üzeneteiket csatolhatják a termékeikhez, elősegítve ezzel a vásárlók jóval szélesebb körű tájékoztatását a termék előnyeiről, megkönnyítve a vásárlási döntések meghozatalát.
Mik lehetnek ezek az üzenetek?
A marketing portál lehetőséget biztosít a termékek adatlapján:
- aktuális akciók, promóciók megjelenítésére
- mobil kuponok csatolására
- receptek, kapcsolódó termékek ajánlására
- a különböző minősítések, logók megjelenítésére (pl. Bio, vagy Magyar Termék)
- link megadására, mely a márka, vagy az adott termék honlapoldalára vezeti el a fogyasztót
- promóciós-, vagy márka videó csatolására
- márkára szabott kérdőívek beillesztésére a fogyasztói igények részletesebb megismerése érdekében
A SafeBrand marketing portál a marketing új dimenzióit nyitja meg a gyártók, márkák előtt, mivel a marketing üzenet nem vész el a boltokban a vásárlókra zúduló számtalan marketing információ között és a fogyasztó számára éppen ott és akkor nyújtja a hozzáadott értékű információkat, mikor a vásárlási döntés pillanatában erre a legnagyobb szüksége van.
Mindezeken túl a marketing portál segítségével az akciók, promóciók sikere az eddigieknél jóval pontosabban mérhető. Lehetőség van a SafeBrand applikációt használó (és a márka termékén található vonalkódot leolvasó) fogyasztókról korra, nemre vonatkozó, valamint a vásárlás helyére utaló információk gyűjtésére és exportálására a rendszerből.
Nem szeretne lemaradni 2014 legújabb marketing eszközéről? Jöjjön el ingyenes SafeBrand workshopjaink egyikére és ismerje meg a részleteket, majd tesztelje fél évig ingyenesen a SafeBrand marketing portál előnyeit!
Katt ide az ingyenes SafeBrand workshopra történő jelentkezéshez!
(link: http://www.gs1hu.org/tanfolyam-regisztracio.html)
Bővebb információért keresse fel honlapunkat: www.safebrand.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >