A legtöbb csokitojást a hipermarketekben értékesítik
A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint a 401-2 500 négyzetméter közötti csatorna részaránya egy év alatt 25-ről 28 százalékra emelkedett.
A Nielsen felmérésből
többek közt kiderül, hogy a húsvéti
csokoládé forgalom tavaly elérte a 2,2 milliárd
forintot, a 900 tonnát meghaladó értékesítés
az előző évhez képest 9 százalékos
csökkenést mutat. Visszaszorult a nugát, a legtöbb
gyártó minőségi csokoládét kínál,
a figurák közt nagyot javult a csoki tojás
pozíciója, a nyúl rovására. Az
egyéb figurák, mint a bárány, csibe,
kacsa és mások részaránya 10 százalék
alatt maradt. A hagyományos csomagok részaránya
tavalyelőttig növekedett, múlt évben viszont 10
százalék alá csökkent, mennyiségben
is, értékben is. Szintén egyre kisebb
részesedést értek el az ajándékkal
kiegészített édesség-csomagok.
Mennyiségben 4, értékben 11 százalék
jutott rájuk, a legutóbbi adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >