A legtöbb csokitojást a hipermarketekben értékesítik
A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint a 401-2 500 négyzetméter közötti csatorna részaránya egy év alatt 25-ről 28 százalékra emelkedett.
A Nielsen felmérésből
többek közt kiderül, hogy a húsvéti
csokoládé forgalom tavaly elérte a 2,2 milliárd
forintot, a 900 tonnát meghaladó értékesítés
az előző évhez képest 9 százalékos
csökkenést mutat. Visszaszorult a nugát, a legtöbb
gyártó minőségi csokoládét kínál,
a figurák közt nagyot javult a csoki tojás
pozíciója, a nyúl rovására. Az
egyéb figurák, mint a bárány, csibe,
kacsa és mások részaránya 10 százalék
alatt maradt. A hagyományos csomagok részaránya
tavalyelőttig növekedett, múlt évben viszont 10
százalék alá csökkent, mennyiségben
is, értékben is. Szintén egyre kisebb
részesedést értek el az ajándékkal
kiegészített édesség-csomagok.
Mennyiségben 4, értékben 11 százalék
jutott rájuk, a legutóbbi adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >