A legtöbb csokitojást a hipermarketekben értékesítik
A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint a 401-2 500 négyzetméter közötti csatorna részaránya egy év alatt 25-ről 28 százalékra emelkedett.
A Nielsen felmérésből
többek közt kiderül, hogy a húsvéti
csokoládé forgalom tavaly elérte a 2,2 milliárd
forintot, a 900 tonnát meghaladó értékesítés
az előző évhez képest 9 százalékos
csökkenést mutat. Visszaszorult a nugát, a legtöbb
gyártó minőségi csokoládét kínál,
a figurák közt nagyot javult a csoki tojás
pozíciója, a nyúl rovására. Az
egyéb figurák, mint a bárány, csibe,
kacsa és mások részaránya 10 százalék
alatt maradt. A hagyományos csomagok részaránya
tavalyelőttig növekedett, múlt évben viszont 10
százalék alá csökkent, mennyiségben
is, értékben is. Szintén egyre kisebb
részesedést értek el az ajándékkal
kiegészített édesség-csomagok.
Mennyiségben 4, értékben 11 százalék
jutott rájuk, a legutóbbi adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >