A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
A Lidl Magyarország idén különleges karácsonyi kampányt indított, mely túlmutat a hagyományos ünnepi marketingaktivitásokon, és egyúttal kiegészül egy adománygyűjtő akcióval is. A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit „A legszebb pillanatokért igazán megéri.” mottóval útnak indított nemzetközi marketingkampányához köthetően. Három, különböző tevékenységet folytató, de azonos célért küzdő partnerszervezetével összefogva szeretne a diszkontlánc egy kis csodát csempészni hátrányos helyzetű gyerekek karácsonyába. Ebben várja vásárlói közreműködését is, hiszen másokért tenni, igazán megéri.
A karácsonyt sokan az év legcsodálatosabb időszakának tartják, amikor mindent megteszünk azért, hogy örömet szerezzünk másoknak. De mi lenne, ha ez a hozzáállás nem csupán néhány hétre korlátozódna? Pontosan erre hívja fel a figyelmet a Lidl karácsonyi kampánya, és arra ösztönöz, hogy ezeket a kis gesztusokat – a megbecsülést és a törődést – az év többi napjára is vigyük tovább.
„Mindennapi munkánkkal szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy vásárlóink hétköznapjai egy kicsit jobbak és gondtalanabbak legyenek. Karácsonyi kampányunk pedig azt mutatja be, mennyire csodálatos az ünnepi időszak, és arra ösztönöz bennünket, hogy ezt a melegséget és összetartozást minden nap megéljük. „A legszebb pillanatokért igazán megéri.” mottónk világosan kifejezi vállalati értékeinket, valamint hosszú távú társadalmi felelősségvállalásunkat és fenntarthatósági elkötelezettségünket”
– mondta Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország Igazgatóságának elnöke.
A Lidl társadalmi elkötelezettsége: segíteni minden nap igazán megéri
A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási tevékenységének egyik legfontosabb eleme a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik rendszeres, egész éven át tartó támogatása, melyet rendre kiegészít egy-egy egyedi kampánnyal, kezdeményezéssel is. Az ünnepek közeledtével például a diszkontlánc évről évre összefogásra hívja vásárlóit, mely idén sem lesz másképp: közreműködésükkel a vállalat 20 millió forint értékben adományoz három szervezetnek az egészséges táplálkozásba jól beilleszthető termékeket, hogy azokból a szükségben élőket segítsék. Így hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az ünnep varázsa az olyan hátrányos helyzetű gyerekekhez is eljusson, akiknek ebben ritkán van részük.
Szavazhatnak a vásárlók
A „Másokért tenni? Igazán megéri!” szlogennel indított ünnepi segítségnyújtásban a vásárlók november 24-től december 11-ig a Lidl Facebook-oldalán szavazhatnak a kiválasztott három alapítvány közül arra, amelyik nekik a legszimpatikusabb, amelynek céljaival leginkább egyetértenek, és így gyarapíthatják az adott szervezetnek szánt támogatás értékét.
A kampány mindhárom kedvezményezettje azért dolgozik, hogy a gyerekek boldogabb és egészségesebb életet élhessenek.
- Sok gyerek tölti az év utolsó napjait ünnepi menü és ajándékok nélkül. A Heti Betevő Egyesületet támogatva a rászorulók élelmezését segítik, hogy ők is átélhessék az ünnep meghitt pillanatait.
- Az Etesd Alapítvány pedig azon dolgozik, hogy táplálkozásról tanulni élvezetes legyen, a munkájuknak köszönhetően szervezett edukációs programon keresztül ismerkednek meg a gyerekek az egészségtudatos és fenntartható étkezéssel.
- A gyerekek számára a mozgás, a játék és a sport mindennapos örömforrás, de ehhez energiára is szükség van. A Szeretet a Válasz Közhasznú Egyesület hátrányos helyzetű gyermekek aktív életmódját és sportolását támogatja.
A Lidl Magyarország elkötelezett amellett, hogy ne csak minőségi termékeivel, hanem közösségi szerepvállalásával is hozzájáruljon egy élhetőbb, figyelmesebb és emberségesebb jövőhöz, karácsonykor és az év minden napján.
Kapcsolódó cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megőrizte sikerét a Lidl: Továbbra is a kiskereskedelem legvonzóbb munkahelye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adventi élelmiszer-biztonsági vizsgálatot rendelt el a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: továbbra is támogatja a kormány az élelmiszeripari fejlesztéseket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

