A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A hazai piacon meghatározó pozíciójú barkácsáruház online felületét a Digitális Kereskedelmi Szövetség, az Ecommerce Hungary, valamint a Growww Digital a hazai e-kereskedelem leginkább világpiacképes szereplői közé sorolta a 2024-ben alapított HungarEcomm Stars díjjal.
Újabb rangos szakmai díjjal ismerték el a Praktiker webáruházát, és ezáltal a magyar barkácsáruházlánc hazai e-kereskedelmi piacon betöltött meghatározó szerepét. Az idén alapított HungarEcomm Stars díjat a Digitális Kereskedelmi Szövetség, az Ecommerce Hungary és a Growww Digital olyan megbízható, etikus, magyar többségi tulajdonban lévő e-kereskedőknek ítélték oda, amelyek éves online árbevétele meghaladja az egymilliárd forintot, és gazdasági stabilitásuk, digitális kompetenciájuk, valamint hatékony piaci stratégiájuk révén versenyképesek lehetnek a nemzetközi piacon is. A Praktiker gazdasági, szakmai és piaci pontszámok alapján került azok közé, akik a szakma szerint a jövőben a magyar e-kereskedelem zászlóshajói lehetnek, és ezzel példát mutathatnak más piaci szereplőnek.
Sommer Ádám, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója hangsúlyozta: átgondolt tervezés és nagy csapatmunka elismerése a most kapott díj, amely azt is mutatja, hogy a növekvő e-kereskedelmi versenyben a Praktiker folyamatosan, évek óta magabiztosan tud helytállni. Ez az állandó fejlesztéseknek, a vásárlói élmény növelésének is köszönhető. Az idei legfontosabb változás a törzsvásárlói program megújítása: a Praktiker Plusz Hűségprogramhoz kapcsolódóan fejlődött az alkalmazás, amelyben a különleges egyedi ajánlatok mellett díjmentes szolgáltatásokkal, valamint nyereményjátékokkal is várják a vásárlókat. A felhasználók visszajelzései is pozitívak: a letöltők az elmúlt két évben rendre a legjobbak között értékelték az appot. A mobil applikáció jelentőségét az is alátámasztja, hogy évente több mint 1 millióan használják, és a letöltők közül jelentős a regisztrálók, valamint a vásárlók aránya.
A Praktiker a szektorban az elsők között, még 2009-ben indította el webshopját, amely azóta dinamikus fejlődésen ment keresztül: mára több mint 30 ezer terméket kínál vásárlóinak különböző kategóriákban, a hideg- és melegburkolatoktól kezdve a szanitereken át egészen a kertészeti árucikkekig és szezonális termékekig. A webáruházat 2016-ban mobilra is optimalizálta és intelligens keresőfunkcióval bővítette a magyar barkácsáruházlánc. A meghatározó piaci pozícióval rendelkező barkácsáruház webshopjában tavaly többek között megújultak a személyre szabott ajánlatok, egyszerűsödött a vásárlási folyamat, gyors és egyszerű a keresési felület, továbbá teljesen átláthatóvá vált a rendelés utáni várható szállítási idő is. Az applikáció 2024-ben újabb fejlesztéseken esett át, ezzel újabb szintet ugrott a felhasználói élmény és még könnyebbé vált a mobilos vásárlás. Idén újabb mérföldkövet jelentett a magyar tulajdonban lévő bakrácsáruház számára a törzsvásárlói program megújítása, amelyhez kapcsolódóan bekerült az alkalmazásba a kuponkatalógus, valamint a nyereményjáték.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar e-kereskedők sikere a nemzetközi óriások nyomása ellenére: díjazták a hazai online piac kiemelkedő szereplőit
A hazai piac élénkítésére, a Growww Digital, a Digitális Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb,…
Tovább olvasom >Súlyos visszaesés a nagy barkácsáruházak üzleti teljesítményében 2023-ban
A 2023-as üzleti év nehéz időszakot hozott a nagy barkácsáruházak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >