A legnagyobb hazai sörmárka továbbra is a Borsodi
Tavaly a Borsodi Sörgyár Zrt. 40,6 milliárd Ft árbevételt realizált. A vállalat adózás előtti eredménye elérte a 4,3 milliárd Ft-ot. A Borsodi továbbra is fenntartja piacvezető pozícióját, a legnagyobb mennyiségben értékesített sör hazánkban.
A hatékonyságnövelő intézkedések elsősorban a gyártás, logisztika és egyéb folyamatok további optimalizálásával segítették elő az eredményes működést.
A Borsodi Sörgyár Zrt. – felelős vállalatként működve – több területen is igyekszik tenni a társadalmi környezetért. A 2008-ban elindított 18 Igen kampányban a szülők, illetve a vendéglátásban dolgozók figyelmét igyekszik felhívni arra, hogy a sör a felnőttek itala.
Sörfőző a szomszédom, társadalmi párbeszéd programjának keretei között kiemelt hangsúlyt fektet a Bőcs környékén élőkre mind környezeti, mind szociális szempontból. 2009-ben jelentős társadalmi összefogás keretei között kezdődött el a település határában lévő 26 ha-os földterület rekultivációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >