A legnagyobb hazai sörmárka továbbra is a Borsodi
Tavaly a Borsodi Sörgyár Zrt. 40,6 milliárd Ft árbevételt realizált. A vállalat adózás előtti eredménye elérte a 4,3 milliárd Ft-ot. A Borsodi továbbra is fenntartja piacvezető pozícióját, a legnagyobb mennyiségben értékesített sör hazánkban.
A hatékonyságnövelő intézkedések elsősorban a gyártás, logisztika és egyéb folyamatok további optimalizálásával segítették elő az eredményes működést.
A Borsodi Sörgyár Zrt. – felelős vállalatként működve – több területen is igyekszik tenni a társadalmi környezetért. A 2008-ban elindított 18 Igen kampányban a szülők, illetve a vendéglátásban dolgozók figyelmét igyekszik felhívni arra, hogy a sör a felnőttek itala.
Sörfőző a szomszédom, társadalmi párbeszéd programjának keretei között kiemelt hangsúlyt fektet a Bőcs környékén élőkre mind környezeti, mind szociális szempontból. 2009-ben jelentős társadalmi összefogás keretei között kezdődött el a település határában lévő 26 ha-os földterület rekultivációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >