A legnagyobb hazai sörmárka továbbra is a Borsodi
A 2009. év számtalan nehézsége ellenére a Borsodi Sörgyár Zrt. 40,6 milliárd Ft árbevételt realizálva eredményes évet zárt. A költséghatékonysági intézkedések sikeres végrehajtásának eredményeként az előző, veszteséges üzleti év után 2009-ben 4,3 milliárd Ft adózás előtti eredményt ért el. A hatékonyságnövelő intézkedések elsősorban a gyártás, logisztika és egyéb folyamatok további optimalizálásával segítették elő az eredményes működést.
A Borsodi továbbra is fenntartja piacvezető pozícióját, a legnagyobb mennyiségben értékesített sör hazánkban. A vállalat kiemelt hangsúlyt fektetett a társadalmi felelősségvállalásra, mind a fiatalkorúak alkoholfogyasztásának megelőzése érdekében, mind pedig a Bőcs környékén élőkkel folytatott társadalmi párbeszédben sikeres programokat hajtott végre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >