A legnagyobb hazai sörmárka továbbra is a Borsodi
A 2009. év számtalan nehézsége ellenére a Borsodi Sörgyár Zrt. 40,6 milliárd Ft árbevételt realizálva eredményes évet zárt. A költséghatékonysági intézkedések sikeres végrehajtásának eredményeként az előző, veszteséges üzleti év után 2009-ben 4,3 milliárd Ft adózás előtti eredményt ért el. A hatékonyságnövelő intézkedések elsősorban a gyártás, logisztika és egyéb folyamatok további optimalizálásával segítették elő az eredményes működést.
A Borsodi továbbra is fenntartja piacvezető pozícióját, a legnagyobb mennyiségben értékesített sör hazánkban. A vállalat kiemelt hangsúlyt fektetett a társadalmi felelősségvállalásra, mind a fiatalkorúak alkoholfogyasztásának megelőzése érdekében, mind pedig a Bőcs környékén élőkkel folytatott társadalmi párbeszédben sikeres programokat hajtott végre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					