A legnagyobb budai üzletét nyitja meg a Müller az Etele Plazában
A legtágasabb budai üzletét valósítja meg a Müller a szeptemberben megnyíló Etele Plazában. A Magyarországon a legszélesebb drogéria-választékkal rendelkező áruházlánc új tagja kiemelt natúr és parfüméria részleggel várja majd vásárlóit.
Buda legnagyobb bevásárlóközpontjában a Müller üzletektől megszokott magas minőségű, széles játék, papír-írószer választék és a kínálat sokszínűségét bővítő háztartás, kézimunka és harisnya részleg, valamint multimédiás termékek gondoskodnak a vásárlói igények maximális kielégítéséről. Az 1750 négyzetméteres üzletben külön Naturshop szekciót is kialakítanak, így a bioélelmiszereket, natúrkozmetikai termékeket előnyben részesítő vásárlók is megtalálják majd a számításukat.
A könnyen átlátható vásárlótér teljes területén modern, programozható LED világítást szerelnek fel, és időzíthető, energiahatékony hűtőket üzemelnek be a környezettudatos, optimális működés érdekében. A raktárban és pihenőhelyiségekben pedig mozgásérzékelős LED fények segítségével minimalizálják az energiafogyasztást.
„Az Etele Plazában megnyíló Müller egy fontos mérföldkő cégünk hazai történetében. Kulcsfontosságú számunkra, hogy a budai oldalon működő üzleteink számát is bővítsük, ezzel is igazodva a vásárlói igényekhez. 34. magyarországi üzletünk nyitása is bizonyítja, hogy továbbra is erősen hiszünk a hazai piacban” – hangsúlyozta László Márton, a Müller magyarországi ügyvezető igazgatója.
A Futureal által fejlesztett Etele Plaza is szigorú, környezettudatossági szempontok szerint valósul meg. Kelenföldön, az Etele térnél, a főváros legnagyobb multimodális közlekedési csomópontjában található bevásárló- és szórakoztatóközpont már a tervezési fázisban megszerezte a Breeam Very Good minősítést, amely a fenntarthatóság egyik legmagasabb szintjét képviseli, és ennek megfelelően alakítják ki a komplexum zöldfelületeit is. A Breeam minősítéssel összhangban külön figyelmet kap a könnyű megközelíthetőség biztosítása, a fényszennyezés, valamint a közvetlen környezeti terhelés minimalizálása, az időtálló anyagok beépítése és a hulladék újrafelhasználásának elősegítése is.
„Egy újabb közkedvelt márkával bővül az Etele Plaza már jelenleg is impozáns bérlőinek köre. A környezetbarát, újgenerációs bevásárló- és szórakoztatóközpont széles termékkínálatot, átfogó szolgáltatásokat, valamint a legmodernebb digitális megoldásokat nyújtja majd a napi több tízezer vásárlónak” – mondta Balástyai Márk, az Etele Plaza projektigazgatója.
Az Etele Plazában a 180 divatüzlet mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található. A Paulinyi & Partners Építészeti Stúdió által tervezett Etele Plaza területén a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti majd a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a komplexumban pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Évente százezer forintot költünk LEGO-ra
A LEGO világa Magyarországon is hatalmas népszerűségnek örvend, és nem…
Tovább olvasom >Olasz ikonok és rajongóik találkozása az Etele Plázában
A Peroni Nastro Azzurro 0.0% büszkén jelenti be, hogy a…
Tovább olvasom >Ennyire tartják környezetbarátnak a hazai üzleteket a magyarok
Tízből négy vidéki és fővárosi válaszadó (40%) egyetért abban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >