A legmagasabb szintű IFS Logisztika tanúsítványt érdemelte ki a SPAR
Megújította minőségbiztosítási tanúsítványát a SPAR Magyarország: a tavalyi sikeres IFS Logisztikai minősítést követően májusban a vállalat a rendszer legmagasabb szintjén is teljesítette az elvárásokat. Az IFS Logisztikai minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány követelményei az áru beérkezésétől a boltokig történő kiszállításig garantálják a biztonságot és a minőséget a SPAR és INTERSPAR áruházak vásárlói számára.
A szigorú minőségbiztosítási rendszer folyamatos megújításának célja, hogy a SPAR több mint négyszáz üzletébe országszerte kizárólag megbízható forrásból származó, kifogástalan minőségű termék kerüljön. A logisztikai rendszerre vonatkozó IFS Logisztika minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány hidat képez a gyártói minőségbiztosítási rendszerek és a vevők között. A szabvány részletes követelményei kiterjednek az áru beérkeztetéstől a kiszállítás legutolsó mozzanatáig, ezzel teljesen felölelve az áru kezelését végző két logisztikai központ feladatait. A tanúsítást idén is a Quality Austria, mint független szervezet vizsgálta.
„A SPAR Magyarország számára kiemelten fontos a vásárlók bizalma, és ezt a legszigorúbb, a jogszabályi előírásokon is túlmutató élelmiszerbiztonsági és minőségi elvárások folyamatos teljesítésével tudjuk fenntartani. Ezt garantálja, hogy logisztikai rendszerünk kiérdemelte az IFS Logisztikai rendszer legmagasabb szintű tanúsítványát, amihez dolgozóink szakmai elkötelezettsége is elengedhetetlen volt” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az önkéntesen vállalt IFS Logisztika kiépítését a SPAR Magyarország 2013-ban az országban elsőként kezdte el az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között a logisztikai folyamataiban, és a tanúsítványt évről évre megújítja. Az élelmiszerbiztonsági és -minőségi követelmények teljesülését minden évben független szervezet ellenőrzi, belső audit során. A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a minőség és biztonság iránti elkötelezettséget nemcsak beszállítóitól várja el, hanem önmagával szemben is magas elvárásokat támaszt ezen a kiemelt területen, melyeket igyekszik maximálisan teljesíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >