A legmagasabb szintű IFS Logisztika tanúsítványt érdemelte ki a SPAR
Megújította minőségbiztosítási tanúsítványát a SPAR Magyarország: a tavalyi sikeres IFS Logisztikai minősítést követően májusban a vállalat a rendszer legmagasabb szintjén is teljesítette az elvárásokat. Az IFS Logisztikai minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány követelményei az áru beérkezésétől a boltokig történő kiszállításig garantálják a biztonságot és a minőséget a SPAR és INTERSPAR áruházak vásárlói számára.
A szigorú minőségbiztosítási rendszer folyamatos megújításának célja, hogy a SPAR több mint négyszáz üzletébe országszerte kizárólag megbízható forrásból származó, kifogástalan minőségű termék kerüljön. A logisztikai rendszerre vonatkozó IFS Logisztika minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány hidat képez a gyártói minőségbiztosítási rendszerek és a vevők között. A szabvány részletes követelményei kiterjednek az áru beérkeztetéstől a kiszállítás legutolsó mozzanatáig, ezzel teljesen felölelve az áru kezelését végző két logisztikai központ feladatait. A tanúsítást idén is a Quality Austria, mint független szervezet vizsgálta.
„A SPAR Magyarország számára kiemelten fontos a vásárlók bizalma, és ezt a legszigorúbb, a jogszabályi előírásokon is túlmutató élelmiszerbiztonsági és minőségi elvárások folyamatos teljesítésével tudjuk fenntartani. Ezt garantálja, hogy logisztikai rendszerünk kiérdemelte az IFS Logisztikai rendszer legmagasabb szintű tanúsítványát, amihez dolgozóink szakmai elkötelezettsége is elengedhetetlen volt” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az önkéntesen vállalt IFS Logisztika kiépítését a SPAR Magyarország 2013-ban az országban elsőként kezdte el az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között a logisztikai folyamataiban, és a tanúsítványt évről évre megújítja. Az élelmiszerbiztonsági és -minőségi követelmények teljesülését minden évben független szervezet ellenőrzi, belső audit során. A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a minőség és biztonság iránti elkötelezettséget nemcsak beszállítóitól várja el, hanem önmagával szemben is magas elvárásokat támaszt ezen a kiemelt területen, melyeket igyekszik maximálisan teljesíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >A logisztika szakma legjobbjait díjazták Herceghalmon
A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) idén is elismerésben…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >