A legmagasabb szintű IFS Logisztika tanúsítványt érdemelte ki a SPAR
Megújította minőségbiztosítási tanúsítványát a SPAR Magyarország: a tavalyi sikeres IFS Logisztikai minősítést követően májusban a vállalat a rendszer legmagasabb szintjén is teljesítette az elvárásokat. Az IFS Logisztikai minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány követelményei az áru beérkezésétől a boltokig történő kiszállításig garantálják a biztonságot és a minőséget a SPAR és INTERSPAR áruházak vásárlói számára.
A szigorú minőségbiztosítási rendszer folyamatos megújításának célja, hogy a SPAR több mint négyszáz üzletébe országszerte kizárólag megbízható forrásból származó, kifogástalan minőségű termék kerüljön. A logisztikai rendszerre vonatkozó IFS Logisztika minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány hidat képez a gyártói minőségbiztosítási rendszerek és a vevők között. A szabvány részletes követelményei kiterjednek az áru beérkeztetéstől a kiszállítás legutolsó mozzanatáig, ezzel teljesen felölelve az áru kezelését végző két logisztikai központ feladatait. A tanúsítást idén is a Quality Austria, mint független szervezet vizsgálta.
„A SPAR Magyarország számára kiemelten fontos a vásárlók bizalma, és ezt a legszigorúbb, a jogszabályi előírásokon is túlmutató élelmiszerbiztonsági és minőségi elvárások folyamatos teljesítésével tudjuk fenntartani. Ezt garantálja, hogy logisztikai rendszerünk kiérdemelte az IFS Logisztikai rendszer legmagasabb szintű tanúsítványát, amihez dolgozóink szakmai elkötelezettsége is elengedhetetlen volt” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az önkéntesen vállalt IFS Logisztika kiépítését a SPAR Magyarország 2013-ban az országban elsőként kezdte el az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között a logisztikai folyamataiban, és a tanúsítványt évről évre megújítja. Az élelmiszerbiztonsági és -minőségi követelmények teljesülését minden évben független szervezet ellenőrzi, belső audit során. A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a minőség és biztonság iránti elkötelezettséget nemcsak beszállítóitól várja el, hanem önmagával szemben is magas elvárásokat támaszt ezen a kiemelt területen, melyeket igyekszik maximálisan teljesíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >