A legkiválóbb magyar márkák közé választották a Hazánk Kincsei termékcsaládot
A Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja sorozatban negyedik éve részesült a legkiválóbb hazai márkákat jelölő MagyarBrands elismerésben, és idén is kettő, a Kiváló Fogyasztói és Kiváló Innovációs Márka kategóriában került be a legjobbak közé. A vállalat 2017-ben bevezetett márkája a magyar termékek népszerűsítése, a hazai beszállítók melletti elköteleződés és a magyar gazdaság támogatásának jegyében született, népszerűsége a fogyasztók körében töretlen.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 13 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Ennek az összetett értékelési folyamatnak a végén a Lidl Hazánk Kincsei márkáját két kategóriában is a top márkák közé választották: MagyarBrands díjas lett a fogyasztói és az innovatív márkák között is.
A Hazánk Kincsei brandet a Lidl Magyarország saját fejlesztéseként 2017 augusztusában vezette be. A magyar tradíciók megőrzése jegyében, a hazai beszállítók melletti elköteleződés zálogaként a magyar konyha legkedveltebb alapanyagai kerültek ezáltal a Lidl áruházak polcaira. A termékcsalád tagjai egytől egyig magyar beszállítók termékei, amelyet azért is kedvelnek különösen a vásárlók, mert pontosan azt nyújtják számukra, amit elvárnak tőlük: a magyar értékek közvetítését. A Hazánk Kincsei márka megkönnyíti a vásárlók választását és biztosítja, azt, hogy kiváló minőségű magyar termékeket vegyenek le a polcokról. A termékek csomagolása is egyedi, amely a magyar népmesék világát idézi, és a magyar konyha tradicionális ízeit hozza közelebb a vásárlókhoz. A márka többszörös MagyarBrands díjazott már, hiszen az Innovatív Márka kategóriába immár negyedik éve, míg a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában második alkalommal nyert el a rangos elismerést.
Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője a díjak kapcsán elmondta:
„Hosszú évek óta azon dolgozunk, hogy minél több, kiváló minőségű ugyanakkor kedvező árú magyar terméket kínálhassunk áruházainkban. A Hazánk Kincsei termékcsaládunk közel 100 árucikkel színesíti termékkínálatunkat, melyek között a száraztésztáktól kezdve a szalámikon és kolbászokon, a lekváron, a tejen és tejtermékeken, valamint a szörpökön át egészen a zöldség és gyümölcsökig a hazai árucikkek széles palettája megtalálható. Büszkék vagyunk arra, hogy a vásárlók mellett a szakma is elismeri törekvéseinket a márka és ezáltal a magyar termékek népszerűsítésére.”
Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzon együtt és minél nagyobb arányban kerüljenek magyar beszállítóktól származó termékek az áruházak polcaira, mind belföldön, mind a külpiacokon. E döntés értelmében a vállalat 9 évvel ezelőtt elindította a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, melynek eredményeképpen 450-nél is több magyar beszállítóval dolgozik együtt. A Lidl Magyarország teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát a több száz milliárd forint értékben beszerzett magyar termékek teszik ki, amely a hazai vállalkozásoknak biztos megélhetést, növekedést és munkahelyteremtést biztosít.
Lidl
Kapcsolódó cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >