A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza
A Nielsen Catalina Solutions (NCS) az elmúlt 11 év közel 1400 kampányának eredményét vizsgálva rávilágított, hogy a reklámköltés legnagyobb megtérülését (ROI) a magazinhirdetések generálták.
A NCS kutatásában 2004 és 2015 közötti időszak közel 1400 FMCG reklámkampányának ROI adatait elemezve, összevetette a lineáris TV, az online display, a digitális videó, a mobil- és a magazinhirdetések hatékonyságát: a vizsgált 7 népszerű kategória – étel, ital, baba, egészség, szépségápolás, OTC stb. – 450 márkájának ROI szempontjából a legjobb eredményeit a magazinköltések hozták.
Bizonyítottan hatékony a magazinhirdetés
A digitális média egyre nagyobb térhódítása mellett sem érdemes a printet kihagyni a hirdetési mixből. A reklámköltés megtérülésének hatékonyságát vizsgáló kutatások is rámutatnak a printhirdetések egyértelmű megtérülésére, hiszen a hirdetésre elköltött összegek közel négyszeresét hozta vissza a hirdetőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >