A legjobb márkaidentitás
A világ legjobb éttermeinek évenkénti voksolása mellett szinte elveszik az eredményről szintén szavazás alapján döntő, ugyancsak Angliában alapított „Restaurant and Bar” díj;utóbbinak több kategóriában kiosztott kitüntetéseiről is keveset tud a világ. A konyhával szemben ebben a versenyben a dizájn és a marketing kapja a főszerepet.
Idén márkaidentitás kategóriában egy barcelonai fagylaltozó, az Eyescream bizonyult a legjobbnak (az ice-cream szóhoz hasonlító hangzású név többszörös szójáték – szem, sikoly, krém szavak olvashatók ki belőle). A vizuális koncepció sokkal inkább kedves, mint ijesztő szörnyecskékre épül, a „tálalási” stílus, az ehhez használt eszközök és a dekoráció is e gondolat köré lett alakítva. A vevő a nem túlbonyolított választékból (és ízekből) kinézett fagylaltjára kap két marcipánszemet, és a hozzá választott kétféle öntettel együtt egy esztétikus „tálcára” téve kapja meg azt. Nagyon eredeti, könnyen követhető, szerethető rendszer – már csak a terméknek kell minőséginek lennie hozzá (bizonyára az is!).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >