A legfontosabb fogyasztói trendek 2010-ben

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 01. 25. 00:04

A globális trendfigyelő cég, a trendwatching.com, közzétette 10-es toplistáját az új év trendjeiről. A cég több mint 500 megfigyelőből álló hálózata a világ minden táján követi az aktuális fogyasztói trendeket.

A trendwatching.com szerint a 2010-es évet döntően
meghatározó társadalmi változások már jóval a válságot megelőzően elkezdődtek,
így – ha a válságnak vége lesz – , akkor sem kerül vissza minden a régi
kerékvágásba.

A trendfigyelő többek között megállapítja, hogy a
szélsőséges városiasodás eredményeképpen a fogyasztók világszerte
kifinomultabbá válnak, magasabb elvárásokkal.

2010-ben érvényesülhet az átláthatóság diktatúrája: bármely
új termék jelenik meg a piacon, a róla szóló vélemények is azonnal megjelennek és mindenki számára
elérhetők lesznek.

Az online életstílus valódi, személyes találkozókat is
eredményez, nem kell tartanunk a virtuális és elszigetelődésről szóló jövőképek
bekövetkezésétől.

2010-ben a cégek, de az állam is környezettudatosabb viselkedésre
készteti majd a fogyasztókat.

A nagylelkűség, mint trend egyre jobban felveszi a ritmust,
mely gyakorlatias és együttműködő jótékonysági tevékenységhez vezet.

2010 még szókimondóbb, nagyképűbb és nyersebb lesz, mint
2009 volt, hála a mindent elnéző online világnak. Ezen a merész márkák
nyerhetnek – közli a marketinginfo.hu.


Kapcsolódó cikkeink