A legfontosabb fogyasztói trendek 2010-ben
A globális trendfigyelő cég, a trendwatching.com, közzétette 10-es toplistáját az új év trendjeiről. A cég több mint 500 megfigyelőből álló hálózata a világ minden táján követi az aktuális fogyasztói trendeket.
A trendwatching.com szerint a 2010-es évet döntően
meghatározó társadalmi változások már jóval a válságot megelőzően elkezdődtek,
így – ha a válságnak vége lesz – , akkor sem kerül vissza minden a régi
kerékvágásba.
A trendfigyelő többek között megállapítja, hogy a
szélsőséges városiasodás eredményeképpen a fogyasztók világszerte
kifinomultabbá válnak, magasabb elvárásokkal.
2010-ben érvényesülhet az átláthatóság diktatúrája: bármely
új termék jelenik meg a piacon, a róla szóló vélemények is azonnal megjelennek és mindenki számára
elérhetők lesznek.
Az online életstílus valódi, személyes találkozókat is
eredményez, nem kell tartanunk a virtuális és elszigetelődésről szóló jövőképek
bekövetkezésétől.
2010-ben a cégek, de az állam is környezettudatosabb viselkedésre
készteti majd a fogyasztókat.
A nagylelkűség, mint trend egyre jobban felveszi a ritmust,
mely gyakorlatias és együttműködő jótékonysági tevékenységhez vezet.
2010 még szókimondóbb, nagyképűbb és nyersebb lesz, mint
2009 volt, hála a mindent elnéző online világnak. Ezen a merész márkák
nyerhetnek – közli a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >