A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek számára az innováció és a stabilitás egyensúlya kulcsfontosságú. Az alkalmazkodás képessége és a fejlődni vágyás, tehát a folyamatos változás a lételemü, ez mind a fogyasztói, mind a B2B piac számára alapvető hajtóerő. Ebben a szellemiségben a Superbrands Program 2025-ben ismét több ezer, a hazai piacon kitűnően működő márkát vett górcső alá, és komplex kiválasztási rendszerének mérőszámai, valamint a Szakmai Bizottságok döntése alapján díjazta azokat, amelyek teljesítménye elismerésre méltó. A Superbrands Program kizárólagos FMCG médiapartnere a Trade magazin.
A Superbrands Program Magyarországon 2004 óta ismeri el azokat a márkákat, amelyek kiemelkednek versenytársaik közül. Az indulás óta eltelt két évtized alatt a piac állandó mozgásban volt, és azok a brandek bizonyultak igazán sikeresnek, amelyek kellő rugalmassággal és jövőbelátással reagáltak a kihívásokra. 2025-ben a program mind a fogyasztói, mind az üzleti kategóriában 500 márkának ítélte oda a Superbrands és a Business Superbrands címet.
A Superbrands díjra pályázni nem lehet, azt minden évben újra és újra ki kell érdemelni. A bekerüléshez fontos kiindulópont az országos védjegyadatbázis, üzleti márkák esetén a Dun&Bradstreet céginformációs adatbázis is, de emellett online kutatás és adatgyűjtés is segíti Magyarország vezető márkáinak kiválasztását. A döntéshez elismert szakértőkből, kutatókból és oktatókból álló, mintegy negyven fős Szakmai Bizottság komplex, adatalapú szempontrendszer szerint értékel.
A Superbrands pecsét nemcsak díj, hanem versenyelőny is: egy friss kutatás szerint a fogyasztók kétharmada jobban megbízik egy Superbrands logóval ellátott termékben, 45%-uk pedig magasabb árat is hajlandó fizetni érte. Magyarországon a lakosság 64%-a ismeri a programot, és az ismerők 70%-a kedveli is.
Az FMCG szektorban – ahol a fogyasztói bizalom és a márkahűség kulcskérdés – a Superbrands Seal egyfajta garanciaként működik. Az alábbi márkák bizonyultak 2025-ben a legkiválóbbnak:
FMCG Superbrands 2025 díjazottak (ABC sorrendben):
ACTIMEL, AGÁRDI PÁLINKA, AIRWICK, ALDI, ALGOFLEX, ANYUKÁM MONDTA, APEROL, BAILEY’S, BALLANTINE’S, BARILLA, BATZ, BEPANTHEN, BÉRES, BETADINE, BIOTECHUSA, BONDUELLE, BORSODI, BORTÁRSASÁG, BURGER KING, CAPPY, CARTE D’OR, CERES, CHIO, COCA-COLA, COLGATE, COLOPLAST, CRYSTAL NAILS, CSERPES SAJTMŰHELY, DANONE, DAUBNER, DM, DOMESTOS, DOUWE EGBERTS, DR. OETKER, DREHER, DULUX, DUREX, EISBERG, EUCERIN, EUROVIT, EVIAN, FANTA, FERRERO ROCHER, FINISH, FISHER-PRICE, FLORA, FORNETTI, FRESSNAPF, FÜSTLI, GARNIER, GELENCSÉR DENTAL, GENERALI, GERE ATTILA PINCÉSZETE, GIERLINGER, GILLETTE, GYERMELYI, GYULAI, GYULAI VÁRFÜRDŐ, HARIBO, HEINEKEN, HEINZ, HELIA-D, HELL, HERBAHÁZ, HERBALIFE, HEREND, HIPP, HOHES C, HORVÁTH ROZI, HUNGARIA PEZSGŐ, IGLO, ILCSI, INTERHERB, JACOBS, JÄGERMEISTER, JANA, JAR, KINDER, KITEKAT, KLUDI, KNORR, KOMÉTA, KOTÁNYI, LABELLO, LANCOME, LAY’S, LIBERO, LINDT, LISTERINE, LIZZY CARD, L’ORÉAL, LURPAK, MAGNE B6, MAGYAR (ALFÖLDI TEJ), MANNER, MARCHÉ MÖVENPICK, MARS, MAYBELLINE, MEDVE, MENTAVILL, MERCI CSOKOLÁDÉ, MESTER, MILKA, MILUPA, MIZO, MIZSE, MOGYI, NÁDUDVARI, NATURLAND, NEOCITRAN, NEOGRANORMON, NESCAFÉ, NESPRESSO, NESQUIK, NIVEA, NIVEA BABY, NORMAFLORE, NUTELLA, NYAKAS, O.B., ORAL-B, ORBIT, PALMOLIVE, PANTHENOL, PANYOLAI, PÁPAI HÚS, PAULANER, PEDIGREE, PEK-SNACK, PEPCO, PEPSI, PERSIL, PERWOLL, PHILADELPHIA, PHILIPS, PICK, PIKOK PURE, PILSNER URQUELL, PÖLÖSKEI, PÖTTYÖS, PRÉSIDENT, PROENZI, RAFFAELLO, RAUCH, RED BULL, REGNUM, RIO MARE, RISKA, ROCHE, ROYAL CANIN, SÁGA, SANYTOL, SAUSKA, SCHWEPPES, SENSODYNE, SIÓ, SOMAT, SOPRONI, SPORT SZELET, STELLA ARTOIS, STREPSILS, SUDOCREM, SUPRADYN, SZAMOS MARCIPÁN, SZARVASI MASCARPONE, SZARVASI MOZZARELLA, SZENTKIRÁLYI, TANTUM VERDE, TCHIBO, TEEKANNE, TEFAL, TELEKI PINCÉSZET, THEODORA, TIKKURILA, TOYOTA, TÖRLEY, TWININGS, UNICUM, VAILLANT, VALDOR, VANISH, VAPIANO, VARTA, VEGETA, VERBENA, VICHY, VILEDA, VILLEROY & BOCH, VISINE, WHISKAS, YVES ROCHER, ZALAKERÁMIA, ZANUSSI, ZEPTER, ZEWA, ZING BURGER, ZSOLNAY.
Business Superbrands 2025 díjazott FMCG márkák:
AFFIDEA, ALVEOLA, AVON, BÁBOLNA TAKARMÁNY, BENU, BÉRES, BEIERSDORF, BIOTECHUSA, BONAFARM, CARLSBERG, CHEFMARKET, COLOPLAST, CRYSTAL NAILS, DANONE, DR. OETKER, DULUX, ECOFAMILY, EISBERG, FERRERO, FISHER, FLAVON, FOXPOST, FUNDAMENTA-LAKÁSKASSZA, GALLICOOP, GALLUS, GASZTROMETÁL, GENERALI, GOODWILL PHARMA, HEINEKEN, HENKEL, HIPP, HUNGAROPHARMA, HUNGERIT, INTERHERB, JOHNSON & JOHNSON, JUVAPHARMA, KALLOS COSMETICS, KECSKEMÉTI KONZERV, KHELL FOOD, KITE, KLUDI, KÜHNE, MAGYAR MEZŐGAZDASÁG, MARS, MASTER GOOD, MENTAVILL, MESTER, MICHELIN, NESTLÉ, ORIFLAME, P & G, PANNONIA BIO, PERFECT NAILS, PFIZER, PHILIPS, PHOENIX PHARMA, PURINA, RAUCH, RED BULL, RICHTER GEDEON, ROCHE, ROYAL CANIN, SHELL, SUPERSHOP, SUPRALUX, SZÁMLÁZZ.HU, SZERELVÉNYBOLT.HU, TAMÁSI HÚS, TCHIBO, TEVA, TIKKURILA, TOLNATEJ, TORK, UNILEVER, VAGHEGGI FITOKOZMETIKUMOK, VEGYÉLHAZAIT, ZALAKERÁMIA, ZING BURGER, ZWACK
A díjazottak teljes listája elérhető itt:
Kapcsolódó cikkeink
A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >