A legendás világsztár, Puskás Ferenc lett a Szentkirályi reklámarca
A Szentkirályi Figo után ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére: családja örömére és beleegyezésével a valaha élt legismertebb magyar, Puskás Ferenc lett a piacvezető ásványvíz márka 2010-es reklámkampányának arca.
A cég a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország – olykor méltatlanul kezelt – sikereire, legendáira és értékeire.
Öcsi bácsi „fellépését” a mai kampányindító sajtógálán egy Közép-Európában egyedülálló, interaktív holografikus technikai bravúr tette lehetővé, ebben a formában a világon először.
A Szentkirályi most induló kampányában fontosnak tartja a „jövő lehetséges legendáinak” felkarolását és lelkesítését is: 9 fiatal közül Bedi Noel lett az a szerencsés futballakadémista, aki a technika segítségével együtt játszhat a világsztárral a Szentkirályi legújabb reklámfilmjében.
A világ futballrajongóinak kedvence, Magyarország örökös csapatkapitánya, Puskás Ferenc lett a Szentkirályi új arca 2010-ben, a 19. labdarúgó-világbajnokság évében. A Real Madrid és a magyar válogatott virtuóz csodajátékosa a mai napon a technika segítségével „átvehette” Luís Figo után a Szentkirályi-címeres 10-es mezt Balogh Leventétől, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetőjétől.
Több okból esett a cég választása a legragyogóbb futballcsillagra, Puskás Ferencre. A magyarság 20. századi szimbóluma sokszor nem kapta meg a kellő figyelmet hazájától, éppen ezért a cég az iránta való tisztelettel Magyarország sikereire, hírességeire és értékeire hívja fel a figyelmet. A Szentkirályi ezúttal olyan személyt választott hazánk „nagykövetének”, aki világhírű és egyben magyar legenda.
Öcsi bácsi a napokban (április 1.) töltené be a 83. életévét, akinek még ma is számos módon ápolják emlékét világszerte: 2009-ben a FIFA megalapította a legszebb gólért járó Puskás-díjat (amelyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki); a sokak példaképéről szóló Puskás Hungary életrajzi film a 2010-es Filmszemle legjobb dokumentumfilmje lett és több külföldi díjat nyert; idén lesz az 50. évfordulója „Pancho” egyik legismertebb mérkőzősének (Real Madrid – Eintracht Frankfurt, 7:3), ahol az azóta is rekordnak számító 4 gólt rúgta. (Ennek emlékére kapta meg a jogot Madrid a Bajnokok Ligája 2010-es döntőjének megrendezésére.)
A Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett. Az eseményre hazautazott Puskás lánya Anikó és unokája Elisabeth, valamint a sajtótájékoztatón jelen volt felesége is. „Meglepődtem, és nagyon örültem, amikor felvetődött, hogy Öcsi legyen a Szentkirályi reklámarca. A férjem számára is megtiszteltetés lenne madridista „sporttársától”, Luís Figótól – akit magam is nagyra becsülök – átvenni a stafétabotot. A családunknak azért is különösen kedves a felkérés, mert minőségi magyar termék kampányáról van szó, és nagyon fontosnak tartjuk a magyar cégek sikereit. A Szentkirályit pedig szívesen fogyasztják unokáink, dédunokáink is, nem csak akkor, amikor éppen itthon vannak, hanem a cég jóvoltából odahaza, Spanyolországban is” – nyilatkozta Erzsébet asszony.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >