A különleges ajakápolás élménye
A minőség alapvető szempont az ajakápolók esetében, hiszen ez határozza meg a vásárlói élményt, azt, hogy mennyire kényelmes „az ajkakon viselni” ezeket az ápolótermékeket. Az alapkategória eladási aránya stabilan magas, és egyben ez az a termékcsoport, aminek az árai is kedvezőbbek. Mivel egy alapvetően árérzékeny kategóriáról van szó, rendszeres akciókkal ismertetik meg a magasabb árkategóriájú ajakápolókat.
A Labello-termékek közül elsősorban az alap ápolási igényeket kielégítő termékek a népszerűek. Ilyenek az Original, Med Repair FF15 és Hydro Care ajakápolók, de évről évre megfigyelhető tendencia, hogy a melegebb hónapokban egyre több gyümölcsös, enyhén színezett ajakápoló kerül a vásárlók kosarába.
– Erre a tendenciára építettünk akkor is, amikor 2015-ben bevezettük a tégelyes ajakápoló balzsamokat, melyek kókusz-, vanília- és málnaaromás változatai rendkívül kedveltek a fogyasztók körében.
A népszerűsége annak köszönhető, hogy egy újfajta csomagolás és applikációs forma kapcsolódik a már megszokott Labello-élményhez. A tavaly bevezetett, original, vanília-, kókusz- és málnaaromájú ajakápoló balzsamok mellett év végétől újdonságként a ribizlis változatot is bevezetjük – ismerteti Tantics Viktória, a Beiersdorf Kft. brand managere.
A Labello termékkínálatában hagyományosan jelen vannak unisex (Hydro Care FF15, Original, Med Repair FF15, Sun Protect FF30) stiftek, ezek mellett pedig kimondottan férfiaknak szánt termékkel is jelen vagyunk a piacon. Az Active For Men teljesen szín- és illatmentes, és ápoló formulája 15-ös fényvédő faktorral rendelkezik.
Az idei év újdonsága a szeptembertől kapható, limitált kiadású Labello Original Neon Edition ajakápolók. A Labello egy kis vidámságot szeretne csempészni az ajakápolás pillanataiba, így a Labello Original ajakápolók hat különböző neon színben, UV-fényben fluoreszkáló csomagolással lesznek kaphatók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >Kihirdették a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány .wave programjának idei győztesét
Kihirdették a fenntarthatóságra fókuszáló startupok számára negyedik alkalommal meghirdetett Kék…
Tovább olvasom >