A külföldi értékesítés bővülése ellensúlyozta a Carrefour hazai nehézségeit
A francia kiskereskedelmi vállalat tavaly 3,29 milliárd eurós profitot ért el, a növekedés egy év alatt 3,4 százalék volt. Az értékesítés bevételet 6,8 százalékkal 82,15 milliárd euróra nőtt.
A nyereségesség elmaradt
az elemzők által várt 3,38 milliárd eurótól,
ezt a növekvő alapanyag és költség árakon
kívül az erős verseny miatti árréscsökkenés
is okozta. A vállalat a kiesést a fejlődő piacok
növekedésével egyenlítette ki.
Luis Duran, a cég vezetője a
napokban egy a Le Figaro számára adott interjúban
cáfolta, azt a korábban felvetődött hírt,
miszerint a nyereség javítása miatt a Carrefour
megválna az Ed és Dia diszkonthálózataitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >