A külföldi értékesítés bővülése ellensúlyozta a Carrefour hazai nehézségeit
A francia kiskereskedelmi vállalat tavaly 3,29 milliárd eurós profitot ért el, a növekedés egy év alatt 3,4 százalék volt. Az értékesítés bevételet 6,8 százalékkal 82,15 milliárd euróra nőtt.
A nyereségesség elmaradt
az elemzők által várt 3,38 milliárd eurótól,
ezt a növekvő alapanyag és költség árakon
kívül az erős verseny miatti árréscsökkenés
is okozta. A vállalat a kiesést a fejlődő piacok
növekedésével egyenlítette ki.
Luis Duran, a cég vezetője a
napokban egy a Le Figaro számára adott interjúban
cáfolta, azt a korábban felvetődött hírt,
miszerint a nyereség javítása miatt a Carrefour
megválna az Ed és Dia diszkonthálózataitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >