A külföldi értékesítés bővülése ellensúlyozta a Carrefour hazai nehézségeit
A francia kiskereskedelmi vállalat tavaly 3,29 milliárd eurós profitot ért el, a növekedés egy év alatt 3,4 százalék volt. Az értékesítés bevételet 6,8 százalékkal 82,15 milliárd euróra nőtt.
A nyereségesség elmaradt
az elemzők által várt 3,38 milliárd eurótól,
ezt a növekvő alapanyag és költség árakon
kívül az erős verseny miatti árréscsökkenés
is okozta. A vállalat a kiesést a fejlődő piacok
növekedésével egyenlítette ki.
Luis Duran, a cég vezetője a
napokban egy a Le Figaro számára adott interjúban
cáfolta, azt a korábban felvetődött hírt,
miszerint a nyereség javítása miatt a Carrefour
megválna az Ed és Dia diszkonthálózataitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Előléptetések és új Partner a PortfoLionnál
Több kolléga előléptetése mellett Mihály Zsolt partneri kinevezését is bejelentette…
Tovább olvasom >Amikor a mesterséges intelligencia segít a klímavédelemben
Valódi vállalásokkal valódi hatást érhetünk el a természet- és klímavédelemben…
Tovább olvasom >40 százalékkal több jelzáloghitelt vettek fel a magyarok az első negyedévben
Jelentősen, mintegy 40 százalékkal nőtt a lakáscélú és szabad felhasználású…
Tovább olvasom >