A külföldi értékesítés bővülése ellensúlyozta a Carrefour hazai nehézségeit
A francia kiskereskedelmi vállalat tavaly 3,29 milliárd eurós profitot ért el, a növekedés egy év alatt 3,4 százalék volt. Az értékesítés bevételet 6,8 százalékkal 82,15 milliárd euróra nőtt.
A nyereségesség elmaradt
az elemzők által várt 3,38 milliárd eurótól,
ezt a növekvő alapanyag és költség árakon
kívül az erős verseny miatti árréscsökkenés
is okozta. A vállalat a kiesést a fejlődő piacok
növekedésével egyenlítette ki.
Luis Duran, a cég vezetője a
napokban egy a Le Figaro számára adott interjúban
cáfolta, azt a korábban felvetődött hírt,
miszerint a nyereség javítása miatt a Carrefour
megválna az Ed és Dia diszkonthálózataitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >