A külföldi értékesítés bővülése ellensúlyozta a Carrefour hazai nehézségeit
A francia kiskereskedelmi vállalat tavaly 3,29 milliárd eurós profitot ért el, a növekedés egy év alatt 3,4 százalék volt. Az értékesítés bevételet 6,8 százalékkal 82,15 milliárd euróra nőtt.
A nyereségesség elmaradt
az elemzők által várt 3,38 milliárd eurótól,
ezt a növekvő alapanyag és költség árakon
kívül az erős verseny miatti árréscsökkenés
is okozta. A vállalat a kiesést a fejlődő piacok
növekedésével egyenlítette ki.
Luis Duran, a cég vezetője a
napokban egy a Le Figaro számára adott interjúban
cáfolta, azt a korábban felvetődött hírt,
miszerint a nyereség javítása miatt a Carrefour
megválna az Ed és Dia diszkonthálózataitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >