A kraft sör, amit ismer az egész világ
Bár a világ legismertebb kraft sör márkája, a nálunk is kedvelt BrewDog is jó néhány pubjának bezárására kényszerült, és irányítói a(z angol) kormány passzivitását kárhoztatva a költségek elviselhetetlen növekedésére panaszkodnak, a Brand Finance független márkaértékelő és tanácsadó cég a világ 14. legértékesebb sörmárkájának minősítette a BrewDogot a 2022-es Alkoholos Italok Jelentésében. A Brand Finance 1,95 milliárd dollárra értékelte a márkát, ami 8%-os növekedést jelent tavalyhoz képest, amivel a BrewDognak sikerült a Carlsberget is megelőznie.
A lista első 4 helyén egyébként a Corona, a Heineken, a Budweiser és a Bud Light áll, a Magyarországon elérhető márkák közöl az Asahi 10., a Guinness 12. //
Kapcsolódó cikkeink
Alkalmazott művészet
Bár a magyar sörpiac fejlődési irányát a prémium kategóriájú sörök…
Tovább olvasom >Brand Finance: a török Migros Ticaret Európa legerősebb élelmiszer-kereskedelmi márkája
A Brand Finance és az ESM: European Supermarket Magazine Európa…
Tovább olvasom >Brand Finance: A kínai Yili a világ legértékesebb tejtermékmárkája
Immár ötödik egymást követő évben lett a kínai Yili a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >