A kraft sör, amit ismer az egész világ
Bár a világ legismertebb kraft sör márkája, a nálunk is kedvelt BrewDog is jó néhány pubjának bezárására kényszerült, és irányítói a(z angol) kormány passzivitását kárhoztatva a költségek elviselhetetlen növekedésére panaszkodnak, a Brand Finance független márkaértékelő és tanácsadó cég a világ 14. legértékesebb sörmárkájának minősítette a BrewDogot a 2022-es Alkoholos Italok Jelentésében. A Brand Finance 1,95 milliárd dollárra értékelte a márkát, ami 8%-os növekedést jelent tavalyhoz képest, amivel a BrewDognak sikerült a Carlsberget is megelőznie.
A lista első 4 helyén egyébként a Corona, a Heineken, a Budweiser és a Bud Light áll, a Magyarországon elérhető márkák közöl az Asahi 10., a Guinness 12. //
Kapcsolódó cikkeink
Távozik az egyik legnagyobb kézműves sörfőzde első embere
James Watt, a BrewDog kézműves sörfőzde társalapítója és vezérigazgatója, 17…
Tovább olvasom >Formabontóan új, saját sört készítettek a BGE hallgatói
Nemcsak íz, hanem megjelenés szempontjából is formabontó a BGE hallgatói…
Tovább olvasom >Befektetés
Emberekbe, márkákba és technológiába – nagyjából az egész lapszámunkat rá lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >