A kraft sör, amit ismer az egész világ
Bár a világ legismertebb kraft sör márkája, a nálunk is kedvelt BrewDog is jó néhány pubjának bezárására kényszerült, és irányítói a(z angol) kormány passzivitását kárhoztatva a költségek elviselhetetlen növekedésére panaszkodnak, a Brand Finance független márkaértékelő és tanácsadó cég a világ 14. legértékesebb sörmárkájának minősítette a BrewDogot a 2022-es Alkoholos Italok Jelentésében. A Brand Finance 1,95 milliárd dollárra értékelte a márkát, ami 8%-os növekedést jelent tavalyhoz képest, amivel a BrewDognak sikerült a Carlsberget is megelőznie.
A lista első 4 helyén egyébként a Corona, a Heineken, a Budweiser és a Bud Light áll, a Magyarországon elérhető márkák közöl az Asahi 10., a Guinness 12. //
Kapcsolódó cikkeink
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ…
Tovább olvasom >Alkalmazott művészet
Bár a magyar sörpiac fejlődési irányát a prémium kategóriájú sörök…
Tovább olvasom >Brand Finance: a török Migros Ticaret Európa legerősebb élelmiszer-kereskedelmi márkája
A Brand Finance és az ESM: European Supermarket Magazine Európa…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >