A Kraft Foods rágót és cukorkát fejleszt
A nemrég létrejött svájci kutatóközpontban készül különleges rágó és cukorka újdonságot kifejleszteni a Kraft Foods.
A központban többek között a Trident rágómárka és a Halls cukorka újításain dolgoznak majd, mivel az éves szinten 23 milliárd dollára rúgó nemzetközi rágópiac 2005 óta az egyik leggyorsabban bővülő szegmense az édességiparnak.
„Az utóbbi években a rágó egyre népszerűbb lett Európában” – mondja Chuck Davis, a Kraft Foods Europe kutatás-fejlesztésért és minőségellenőrzésért felelős alelnöke. A szakember szerint a rágók a kényeztetés új formáját jelentik a fogyasztók számára, akik elsősorban jó ízt, friss leheletet és szájápolást keresnek a rágókban.
A svájci Kraft központban termék- és csomagolás fejlesztő csapatok dolgoznak. A cég nemzetközi rágó és cukorka fejlesztési központja az Egyesült Államokban van, az európai kirendeltség szorosan együttműködik az ottani fejlesztőkkel is – írta meg a marketinginfo.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >