A Kraft Foods rágót és cukorkát fejleszt
A nemrég létrejött svájci kutatóközpontban készül különleges rágó és cukorka újdonságot kifejleszteni a Kraft Foods.
A központban többek között a Trident rágómárka és a Halls cukorka újításain dolgoznak majd, mivel az éves szinten 23 milliárd dollára rúgó nemzetközi rágópiac 2005 óta az egyik leggyorsabban bővülő szegmense az édességiparnak.
„Az utóbbi években a rágó egyre népszerűbb lett Európában” – mondja Chuck Davis, a Kraft Foods Europe kutatás-fejlesztésért és minőségellenőrzésért felelős alelnöke. A szakember szerint a rágók a kényeztetés új formáját jelentik a fogyasztók számára, akik elsősorban jó ízt, friss leheletet és szájápolást keresnek a rágókban.
A svájci Kraft központban termék- és csomagolás fejlesztő csapatok dolgoznak. A cég nemzetközi rágó és cukorka fejlesztési központja az Egyesült Államokban van, az európai kirendeltség szorosan együttműködik az ottani fejlesztőkkel is – írta meg a marketinginfo.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új helyre költözik a Wolt Market Debrecenben – közel duplájára nőhet a kínálat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hamis DEICHMANN webshopokkal és közösségi profilokkal próbálkoznak a csalók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >