A közösségi média felhasználói 46%-kal fogékonyabbak az online hirdetésekre
A Kantar Insights platform felmérése szerint a közösségi médiát gyakran használók sokkal az átlagnál nagyobb valószínűséggel állnak pozitívan az online hirdetésekhez.
Azok, akik naponta több mint tízszer lépnek be a közösségi médiaplatformokra, a válaszadók 46%-kal nagyobb valószínűséggel találják „szórakoztatónak” az online hirdetéseket, míg a közösségi médiát ritkán használók 34%-kal kisebb valószínűséggel érzik ugyanezt.
A közösségi médiát intenzíven használók kisebb valószínűséggel használnak reklámblokkolót is, míg a ritkábban használók körében ellenkező tendencia figyelhető meg.
A közösségi média felhasználók reklámokról alkotott általános véleménye tükrözi a lakosság többségének véleményét: a Facebook-felhasználók 65%-a találja az online hirdetéseket „egyre tolakodóbbnak”. Ez az arány az Instagram esetében is 65%, a TikTok esetében pedig 63% volt.
Ezek a folyamatok több közösségi médiahálózat számára is érdekesek lehet, különösen annak fényében, hogy a TikTok úgy döntött, előfizetéses reklámmentes modellt tesztel, a Meta pedig azt tervezi, hogy Európában díjat számít fel azoknak a felhasználóknak, akik platformjain lemondanak a személyre szabott hirdetésekről.
A kutatás feltárta azt is, hogy az intenzív közösségimédia-használók különösen nagy valószínűséggel fogyasztanak médiát a játékokon és a kültéri médián keresztül, és az átlag felnőttnél 77%-kal nagyobb eséllyel intenzív gamerek. Ez az arány a kültéri média esetében 58%, a mozi esetében pedig 35%.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Komoly szorongást okoz a Z-generációsoknak a közösségi média
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért a hazait vedd? Import vs. hazai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassulni látszik a Temu és a Shein növekedése Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
