A közelgő brexit ellenére sem emeli árait a Primark
Bár az Egyesült Királyságban egyre erőteljesebben emelkednek az árak a brexit miatt, a Primark egyelőre nem változtat árszabásán.
A Primark híres arról, hogy alacsonyan tartja az árait, s ezen a szokásán most sem kíván változtatni, annak ellenére, hogy a három évvel ezelőtti brexit-referendum óta az országban folyamatos áremelkedés tapasztalható.
A cég ezzel együtt igen jól profitál a kialakuló helyzetből, hiszen, mivel más kiskereskedőkkel szemben alacsony áron kínálja termékeit, a gyengülő font ellenére is jócskán jövedelmező a forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is kihívást jelent a Brexit a logisztikában?
A Brexit hatása az Egyesült Királyság és az Európai Unió…
Tovább olvasom >Brexit-tanulmány: meredeken visszaesett az EU-val folytatott brit kereskedelem
Meredeken visszaesett az Európai Unió és Nagy-Britannia kétoldalú kereskedelmének értéke…
Tovább olvasom >A Primark új partnerrel fejleszti kollégáinak a körkörös tervezéssel kapcsolatos képzését
A nemzetközi divatáru-kiskereskedő Primark a Circular Textiles Foundation (CTF) partnerségével továbbképzési programot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >