A környezetbarát étkezést reklámozza a Coop Denmark
Új kampányt indított útjára a Coop Denkmark, amely arra biztatja a vásárlókat, hogy étkezési szokásaikat igyekezzenek klímabaráttá tenni.
A kampány részeként a cég 500 ezer plakátot helyez ki Dánia-szerte, amelyen „környezetbarát” ételek láthatóak majd.
A Green in front-kampány arra inspirálja majd a fogyasztókat, hogy hús helyett zöldséget fogyasszanak. Ezen kívül a cég információkkal látja el a dánokat a klímaváltozásról.
Kapcsolódó cikkeink
Az öntözésen múlhat a mezőgazdaság jövedelemtermelő képessége
Egyre jelentősebb vízhiány vár Európára, ezért az öntözésen és a…
Tovább olvasom >K&H: összefogás a fővárossal a klímasemlegesség jegyében
Budapest Főváros és a K&H Bank aláírta azt az együttműködési…
Tovább olvasom >AM: jelentős értéket képviselnek a hazai gyepek, megőrzésüket a kormány is támogatja
A hazai gyepek hosszú távú megőrzésében kulcsszerepet játszik a Grassland-HU…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >