A korábbinál szerényebb forgalmat vár az Adidas
Elemzők szerint jövőre a legnagyobb visszaesést Nagy Britanniában, Németországban és Spanyolországban kell elviselnie a cégnek. Ázsiában továbbra is tarol az Adidas.
A világ második
legnagyobb sportszergyártója folyó üzleti
évének harmadik negyedévben 4,8 százalékos
forgalombővülést ért el, s bevételei
meghaladták a három milliárd eurót. Az
adózott eredmény 1,5 százalékkal 302
millió euróra nőtt, ám ezzel jóval az
elemzők által várt 320 millió euró alatt
maradt a többlet. Ez követően a cég azt is
bejelentette, hogy a korábbi kétszámjegyű
növekedést biztosan nem siker elérnie. A hír
hatására az Adidas részvényárfolyama
9,8 százalékkal 26,68 euróra csökkent a
frankfurti tőzsdén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >