A korábbinál szerényebb forgalmat vár az Adidas
Elemzők szerint jövőre a legnagyobb visszaesést Nagy Britanniában, Németországban és Spanyolországban kell elviselnie a cégnek. Ázsiában továbbra is tarol az Adidas.
A világ második
legnagyobb sportszergyártója folyó üzleti
évének harmadik negyedévben 4,8 százalékos
forgalombővülést ért el, s bevételei
meghaladták a három milliárd eurót. Az
adózott eredmény 1,5 százalékkal 302
millió euróra nőtt, ám ezzel jóval az
elemzők által várt 320 millió euró alatt
maradt a többlet. Ez követően a cég azt is
bejelentette, hogy a korábbi kétszámjegyű
növekedést biztosan nem siker elérnie. A hír
hatására az Adidas részvényárfolyama
9,8 százalékkal 26,68 euróra csökkent a
frankfurti tőzsdén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >