A korábbinál szerényebb forgalmat vár az Adidas
Elemzők szerint jövőre a legnagyobb visszaesést Nagy Britanniában, Németországban és Spanyolországban kell elviselnie a cégnek. Ázsiában továbbra is tarol az Adidas.
A világ második
legnagyobb sportszergyártója folyó üzleti
évének harmadik negyedévben 4,8 százalékos
forgalombővülést ért el, s bevételei
meghaladták a három milliárd eurót. Az
adózott eredmény 1,5 százalékkal 302
millió euróra nőtt, ám ezzel jóval az
elemzők által várt 320 millió euró alatt
maradt a többlet. Ez követően a cég azt is
bejelentette, hogy a korábbi kétszámjegyű
növekedést biztosan nem siker elérnie. A hír
hatására az Adidas részvényárfolyama
9,8 százalékkal 26,68 euróra csökkent a
frankfurti tőzsdén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >