A Kometa termékportfóliója átalakult, valamint új arculattal és reklámfilmmel is jelentkezik
A Kometa átalakította arculatát és termékportfólióját, termékei megújult csomagolást kapnak október 12-től. Ezzel egyidőben TV- és online kampány indul egy reklámfilmmel megtámogatva. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit!
A Kometa szlogenje változatlan maradt, azaz „Útravaló minden generációnak”. A kométa szó üstököst jelent. Ezekből merített ihletett a reklám készítője is. A Balatonon egy csónakból figyeli a csillaghullást több generáció: nagypapa, apuka és kisunoka. A film felhívja a figyelmet a megújult külsőre is és végén természetesen a cég ügyvezetője, Giacomo Pedranzini is feltűnik.
„A Kometa egy letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót szeretett volna létrehozni. A kampány és a megújulás egyik célja, hogy a jelenlegi fogyasztói bázisunk mellett a fiatalabbakat is megszólítsuk és elérjük” – mondta Rédey Iván, a Kometa marketing vezetője. A megújult vállalati logót az Abstrct reklámügynökség tervezte, a csomagolásokat pedig egy olasz design cég készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrott az amerikai Levi Strauss negyedéves profitja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Spar 1,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette üzlethálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >