A Kometa termékportfóliója átalakult, valamint új arculattal és reklámfilmmel is jelentkezik
A Kometa átalakította arculatát és termékportfólióját, termékei megújult csomagolást kapnak október 12-től. Ezzel egyidőben TV- és online kampány indul egy reklámfilmmel megtámogatva. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit!
A Kometa szlogenje változatlan maradt, azaz „Útravaló minden generációnak”. A kométa szó üstököst jelent. Ezekből merített ihletett a reklám készítője is. A Balatonon egy csónakból figyeli a csillaghullást több generáció: nagypapa, apuka és kisunoka. A film felhívja a figyelmet a megújult külsőre is és végén természetesen a cég ügyvezetője, Giacomo Pedranzini is feltűnik.
„A Kometa egy letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót szeretett volna létrehozni. A kampány és a megújulás egyik célja, hogy a jelenlegi fogyasztói bázisunk mellett a fiatalabbakat is megszólítsuk és elérjük” – mondta Rédey Iván, a Kometa marketing vezetője. A megújult vállalati logót az Abstrct reklámügynökség tervezte, a csomagolásokat pedig egy olasz design cég készítette.
Kapcsolódó cikkeink
A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMETA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >