A Kohl’s bezárja diszkontüzleteit
A Kohl’s Corp. augusztus 3-ával bezárja kísérleti projektjében működő Off/Aisle by Kohl’s diszkontüzleteit, amelyekben vásárlók által a Kohl’s normál üzleteibe visszavitt árukat igyekezett erőteljesen leértékelt áron eladni. A formátum 2015 májusában debütált, és összesen négy helyszínen működött.
A vállalat vezetője elmondta, hogy bár rengeteg tanulsággal szolgált a kísérlet, az is kiderült, hogy a cég erőssége és a készletezés vállalati szinten folyó folyamatos fejlesztése nem teszi lehetővé, hogy az Off/Aisle üzletekben biztosítsák a megfelelő raktárkészletet.
Kapcsolódó cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Kivonul a koreai piacról a Sephora
A drogérialánc május 6-val megszünteti online és bolti tevékenységét, valamint…
Tovább olvasom >Nyolc Go üzletet zár be az Amazon költségcsökkentési céllal
Az Amazon bezárja nyolc Go üzletét az Egyesült Államokban, ugyanis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >