A Kohl’s bezárja diszkontüzleteit
A Kohl’s Corp. augusztus 3-ával bezárja kísérleti projektjében működő Off/Aisle by Kohl’s diszkontüzleteit, amelyekben vásárlók által a Kohl’s normál üzleteibe visszavitt árukat igyekezett erőteljesen leértékelt áron eladni. A formátum 2015 májusában debütált, és összesen négy helyszínen működött.
A vállalat vezetője elmondta, hogy bár rengeteg tanulsággal szolgált a kísérlet, az is kiderült, hogy a cég erőssége és a készletezés vállalati szinten folyó folyamatos fejlesztése nem teszi lehetővé, hogy az Off/Aisle üzletekben biztosítsák a megfelelő raktárkészletet.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a koreai piacról a Sephora
A drogérialánc május 6-val megszünteti online és bolti tevékenységét, valamint…
Tovább olvasom >Nyolc Go üzletet zár be az Amazon költségcsökkentési céllal
Az Amazon bezárja nyolc Go üzletét az Egyesült Államokban, ugyanis…
Tovább olvasom >Eddig 27.000 munkahely szűnt meg a retailben 2021-ben
A retailszakemberek arra figyelmeztettek, hogy a január-februári munkahely-vesztések csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >