A Koelnmesse sikeres évet zárt, és magabiztosan tekint 2025-re
A Koelnmesse a kihívások ellenére is erős pénzügyi eredményekkel zárta a 2024-es évet, és magabiztosan lép be a 2025-ös üzleti évbe. A kölni székhelyű vásártársaság körülbelül 365 millió eurós árbevételt és 20 millió eurós nyereséget könyvelhetett el, ami megerősíti piaci stabilitását. A vállalat több mint 2,1 millió látogatót fogadott 197 országból, és 34 500 kiállítónak biztosított bemutatkozási lehetőséget 106 országból. Ezzel Koelnmesse tovább erősítette globális pozícióját a kiállítási piacon.
Fenntartható fejlesztések és nemzetközi terjeszkedés

A Koelnmesse elnyerte a „Company of the Year” címet
A vállalat 2024-ben kiemelkedő lépéseket tett a fenntartható fejlődés és a nemzetközi piacbővítés terén. Megnyílt a Confex konferencia- és kiállítási központ, amely 6 200 fő befogadására alkalmas, és korszerű technológiájával új mércét állít fel az iparágban. A vállalat emellett 2030-ig célul tűzte ki a teljes klímasemlegességet. Ennek érdekében több mint 20 000 négyzetméternyi napelemes rendszert telepítettek a kiállítócsarnokok tetejére, és megkezdték az átállást egy geotermikus fűtési rendszerre, amely 2028-tól látja el energiával a vásárközpontot.
A nemzetközi terjeszkedés is látványos eredményeket hozott: a Koelnmesse 2024-ben nyolc új nemzetközi vásárt indított el, és 2025-re már kilenc további eseményt tervez. A gamescom latam kiállítás São Paulóban debütált, és több mint 100 000 látogatót vonzott, ezzel a valaha volt leglátogatottabb külföldi Koelnmesse-rendezvény lett.
2025-ben további növekedés várható
A következő év is erőteljes növekedést ígér. Az Anuga élelmiszeripari kiállítás már teltházas, és az olyan jelentős szakvásárok, mint az FSB, aquanale, IDS és INTERZUM, jelentősen meghaladták a korábbi év azonos időszakának regisztrációs számait. Ugyanakkor a költségvetési korlátozások miatt néhány kiállító kisebb standokkal tervez jelen lenni, ami rugalmas tervezést igényel a szervezőktől.
A bútoriparban a Koelnmesse új stratégiát vezetett be: 2025-től az idd cologne prémium szegmensű vásárként kétévente, míg az imm cologne üzleti fókuszú rendezvényként évente kerül megrendezésre.
Elismerések és iparági vezető szerep
A vállalat munkáját rangos díjjal ismerték el: a Koelnmesse elnyerte a „Company of the Year” címet 2024-ben és 2025-ben is, így sorozatban második éve bizonyult Németország legkiemelkedőbb vásártársaságának.
„A 2024-es év tele volt kihívásokkal, de sikerült stabil pályán maradnunk, innovációt hajtanunk végre és fenntartható befektetéseket tennünk a jövő érdekében”
– összegezte Gerald Böse, a Koelnmesse vezérigazgatója.
A Koelnmesse továbbra is elkötelezett a vásáripar innovációja, fenntarthatósága és nemzetközi növekedése mellett, és a következő években is vezető szerepet kíván betölteni a globális kiállítási piacon.
Kapcsolódó cikkeink
A fejlesztések és az innováció áll az Anuga FoodTec 2024 fókuszában
A több mint 1600 kiállító részvételével 2024 március 19-22 között…
Tovább olvasom >Magazin: Which trade fair to choose in 2019?
Szilvia Máté, managing director of BD-Expo Kft. recommends the EuroCIS,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Széles körű párbeszéd indult az állati eredetű melléktermékek begyűjtéséről és feldolgozásáról
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) kezdeményezésére, az Agrárminisztérium és a…
Tovább olvasom >Nébih: 2025-től az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz kell benyújtani
A 2025. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >