A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja a házhozszállító platformokat üzleti sikerük és hatékonyságuk szempontjából.
A több mint 7 000 fogyasztó és kereskedő bevonásával 23 európai és ázsiai országban készült felmérésben válaszadók 80%-a szerint a házhozszállítási platformok szolgáltatásának igénybevétele mellett az üzleten belüli forgalmuk stabil maradt vagy nőtt. Emellett a megkérdezettek 35%-a mondta azt, hogy egyáltalán nem kínálná a szolgáltatást, ha a platformok megszűnnének – számolt be az ESM.
A Wolt adatai alapján a cégek 2024-ben összesen 5 milliárd euró árbevételt értek el a platformon keresztül.
A kutatás rávilágít, hogy a házhozszállító alkalmazások az online jelenlét és az utolsó kilométeres logisztika biztosításával egyenlő versenyfeltételeket teremtenek a kis- és középvállalkozások számára.
A Wolt szerint 2024-ben a vásárlók világszerte összesen 8,5 milliárd percet spóroltak meg azzal, hogy ételt és élelmiszert rendeltek, és ezt az időt más tevékenységekre fordíthatták. Az adatok azt mutatják, hogy a házhozszállítás már heti bevásárlási rutinná vált: a fogyasztók 72%-a a szolgáltatás kényelmét emeli ki.
Tuomas Hurmerinta, a Wolt globális kereskedelmi vezetője hangsúlyozta, hogy a vállalat célja a helyi vállalkozások fejlődését segíteni, hiszen minden egyes helyben leadott rendelés a helyi közösséget erősíti, a helyi gazdaságot támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lidl kontra cukrászdák: olcsóbban kínálja az „Álmodozót” az áruházlánc, nem mindenkinek tetszik
A Magyar Cukrász Ipartestület aggályait fejezte ki amiatt, hogy a…
Tovább olvasom >K&H elemzői kommentár: Támaszt kapnak a háztartások
Júniusban a bruttó átlagbér 9,7 százalékkal nőtt éves szinten, a…
Tovább olvasom >Díjnyertes formatervezésű állóporszívókat dob piacra Magyarországon az LG
Újra megkezdi a porszívók értékesítését Magyarországon az LG. A vállalat…
Tovább olvasom >