A királyi kényeztetés záloga
A LEDO az Adriai régió legismertebb és kimagaslóan piacvezető jégkrémgyártója, 2004 óta van jelen Magyarországon – mondja Velin Andrea, a Ledo Kft. magyarországi vezetője.

Velin Andrea
pénzügyi és kereskedelmi
igazgató Ledo
– Nagyon gyorsan népszerűek lettek családi kiszerelésű termékeink, amelyek közül a legkeresettebbek a Ledo 2 l (5 ízben) és a Ginissimo Grande család. A Horvátországot felkereső magyar turisták régóta ismerik a Ledo impulzus termékeit, ezek ma már itthon is mindenhol elérhetőek.
2019-ben az IICC (International Ice Cream Consortium) szavazásán az Év Jégkréme díjat nyerte el a Lino Lada pálcikás jégkrémünk. Ezt a sikert és elismerést kihasználva tovább fejlesztettük 2020-ban ennek családi változatát, a Quattro Lino Lada 1650 ml formájában.
A legismertebb márkánk a prémium kategóriában máris igen népszerű KING termékcsalád, amelynek mind a hét különböző ízesítésű, pálcikás változata keresett a kereskedelmi láncoknál, illetve a strandokon, szórakozó- és pihenőhelyeken. A 2020-as év során a tölcséres és a poharas King termékek bevezetésével bővítjük ezt a kategóriát, ezzel is növelve az elkötelezettségünket a fogyasztói igények kielégítésére a prémium szegmensben. A klaszikus termékeken kívül (Classic és Double) jelen vagyunk friss és könnyed ízvilágot megjelenítő változatokkal (Pannacotta-málna, Kókusz-csoki), valamint partnerek vagyunk az igazán különleges élvezeteket keresők igényéinek kielégítésében is (Temptation, Experience, Chocolate Obsession). Kiemelném a King Classic termék esetében a 30%-kal csökkentett cukortartalmat, amely továbbra is tartalmazza a megszokottan finom vaníliás ízt a ropogós tejcsokoládé-öntet kíséretében.
Összességében annyit mondhatok: a KING igazán a „királyi kényeztetés” záloga!
Tölcséres jégkrémeink közül a Maximo termékeket emelném ki, amelyek mind méretükben, mind ízösszetételükben egyedi szereplői a magyar jégkrémpiacnak.
A Ledo itthon a második helyen áll a saját tulajdonú brandtermékek gyártói közül. 2020-ban továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk új termékeink fejlesztésére és a jelenlegi meghatározó márkáink ismertségének növelésére.
Sokan nem tudják, de a Ledo termékei megtalálhatóak más fagyasztott édesipari kategóriákban is. A hagyományos édességek korszerű eleganciájának ízeit képviselik prémium gombócaink és réteseink. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >