A Kinder Kinderini keksszel konszolidálja helyzetét a Ferrero Olaszországban
A Nutellát gyártó Ferrero új reggeli kekszet dobott piacra Olaszországban. A vállalat azt tervezi, hogy a Kinder Kinderini-t idővel további európai piacokon is bevezeti.
A Ferrero több mint 50 millió euró beruházásával telepítette a Kinder Kinderini új gyártósorát az olaszországi Potenza közelében fekvő Balvanóban. A gyártósor két emeleten terül el, és hossza eléri az egy kilométert.
Kinder Kinderini
A Kinder Kinderini kekszek tejes és kakaós tésztából készült, egymásra helyezett rétegekből állnak. A kekszek játékos arckifejezéseket ábrázolnak, és a velük játszó fogyasztók több mint 15 millió kombinációt hozhatnak létre.
Egy Kinderini keksz előállítása körülbelül 100 percet vesz igénybe – nyilatkozta a Ferrero. A különböző arckifejezések maximális pontossággal történő létrehozásához és a szigorú minőségellenőrzésen való megfeleléshez számos bonyolult „intelligens” látórendszert helyezett üzembe a vállalat.
Alessandro d’Este, a Ferrero Commerciale Italia elnök-vezérigazgatója elmondta, biztos abban, hogy az új Kinderini kekszből már az első évben több mint 300 millió darab fogy majd, és hozzáfűzte, hogy a Ferrero azon kevés cégek közé tartozik, amelyek az infláció ellenére is növekednek.
A reggeli termékek piaca Olaszországban
A Ferrero’s Kinderini Olaszországban egy olyan kiélezett versennyel jellemezhető reggeli piacra lép be, ahol az értékesítés 27,6%-át a kekszek adják, őket pedig a snacktermékek (22%) és az aszalt gyümölcsök (17%) követik. Az olaszok reggelire jellemzően kekszet (95%), kencéket (88%) és valamilyen snacket (86%) fogyasztanak.
Korábban a Ferrero Nutella Biscuits örvendett nagy sikernek ebben a szegmensben, és a vállalat bízik abban, hogy a Kinderini is követni fogja példáját.
A Ferrero jelenleg a világ második legnagyobb édeskeksz-gyártója, és folytatja a beruházásokat jelenlétének a globális piacon való növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >