A Kinder Kinderini keksszel konszolidálja helyzetét a Ferrero Olaszországban
A Nutellát gyártó Ferrero új reggeli kekszet dobott piacra Olaszországban. A vállalat azt tervezi, hogy a Kinder Kinderini-t idővel további európai piacokon is bevezeti.
A Ferrero több mint 50 millió euró beruházásával telepítette a Kinder Kinderini új gyártósorát az olaszországi Potenza közelében fekvő Balvanóban. A gyártósor két emeleten terül el, és hossza eléri az egy kilométert.
Kinder Kinderini
A Kinder Kinderini kekszek tejes és kakaós tésztából készült, egymásra helyezett rétegekből állnak. A kekszek játékos arckifejezéseket ábrázolnak, és a velük játszó fogyasztók több mint 15 millió kombinációt hozhatnak létre.
Egy Kinderini keksz előállítása körülbelül 100 percet vesz igénybe – nyilatkozta a Ferrero. A különböző arckifejezések maximális pontossággal történő létrehozásához és a szigorú minőségellenőrzésen való megfeleléshez számos bonyolult „intelligens” látórendszert helyezett üzembe a vállalat.
Alessandro d’Este, a Ferrero Commerciale Italia elnök-vezérigazgatója elmondta, biztos abban, hogy az új Kinderini kekszből már az első évben több mint 300 millió darab fogy majd, és hozzáfűzte, hogy a Ferrero azon kevés cégek közé tartozik, amelyek az infláció ellenére is növekednek.
A reggeli termékek piaca Olaszországban
A Ferrero’s Kinderini Olaszországban egy olyan kiélezett versennyel jellemezhető reggeli piacra lép be, ahol az értékesítés 27,6%-át a kekszek adják, őket pedig a snacktermékek (22%) és az aszalt gyümölcsök (17%) követik. Az olaszok reggelire jellemzően kekszet (95%), kencéket (88%) és valamilyen snacket (86%) fogyasztanak.
Korábban a Ferrero Nutella Biscuits örvendett nagy sikernek ebben a szegmensben, és a vállalat bízik abban, hogy a Kinderini is követni fogja példáját.
A Ferrero jelenleg a világ második legnagyobb édeskeksz-gyártója, és folytatja a beruházásokat jelenlétének a globális piacon való növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >Németországban 70%-kal nőttek a snackekre fordított költések
Jelentősen megugrott a németek snackfogyasztása az elmúlt években: a YouGov…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >