A Kinder Kinderini keksszel konszolidálja helyzetét a Ferrero Olaszországban
A Nutellát gyártó Ferrero új reggeli kekszet dobott piacra Olaszországban. A vállalat azt tervezi, hogy a Kinder Kinderini-t idővel további európai piacokon is bevezeti.
A Ferrero több mint 50 millió euró beruházásával telepítette a Kinder Kinderini új gyártósorát az olaszországi Potenza közelében fekvő Balvanóban. A gyártósor két emeleten terül el, és hossza eléri az egy kilométert.
Kinder Kinderini
A Kinder Kinderini kekszek tejes és kakaós tésztából készült, egymásra helyezett rétegekből állnak. A kekszek játékos arckifejezéseket ábrázolnak, és a velük játszó fogyasztók több mint 15 millió kombinációt hozhatnak létre.
Egy Kinderini keksz előállítása körülbelül 100 percet vesz igénybe – nyilatkozta a Ferrero. A különböző arckifejezések maximális pontossággal történő létrehozásához és a szigorú minőségellenőrzésen való megfeleléshez számos bonyolult „intelligens” látórendszert helyezett üzembe a vállalat.
Alessandro d’Este, a Ferrero Commerciale Italia elnök-vezérigazgatója elmondta, biztos abban, hogy az új Kinderini kekszből már az első évben több mint 300 millió darab fogy majd, és hozzáfűzte, hogy a Ferrero azon kevés cégek közé tartozik, amelyek az infláció ellenére is növekednek.
A reggeli termékek piaca Olaszországban
A Ferrero’s Kinderini Olaszországban egy olyan kiélezett versennyel jellemezhető reggeli piacra lép be, ahol az értékesítés 27,6%-át a kekszek adják, őket pedig a snacktermékek (22%) és az aszalt gyümölcsök (17%) követik. Az olaszok reggelire jellemzően kekszet (95%), kencéket (88%) és valamilyen snacket (86%) fogyasztanak.
Korábban a Ferrero Nutella Biscuits örvendett nagy sikernek ebben a szegmensben, és a vállalat bízik abban, hogy a Kinderini is követni fogja példáját.
A Ferrero jelenleg a világ második legnagyobb édeskeksz-gyártója, és folytatja a beruházásokat jelenlétének a globális piacon való növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >