A Kinder Kinderini keksszel konszolidálja helyzetét a Ferrero Olaszországban
A Nutellát gyártó Ferrero új reggeli kekszet dobott piacra Olaszországban. A vállalat azt tervezi, hogy a Kinder Kinderini-t idővel további európai piacokon is bevezeti.
A Ferrero több mint 50 millió euró beruházásával telepítette a Kinder Kinderini új gyártósorát az olaszországi Potenza közelében fekvő Balvanóban. A gyártósor két emeleten terül el, és hossza eléri az egy kilométert.
Kinder Kinderini
A Kinder Kinderini kekszek tejes és kakaós tésztából készült, egymásra helyezett rétegekből állnak. A kekszek játékos arckifejezéseket ábrázolnak, és a velük játszó fogyasztók több mint 15 millió kombinációt hozhatnak létre.
Egy Kinderini keksz előállítása körülbelül 100 percet vesz igénybe – nyilatkozta a Ferrero. A különböző arckifejezések maximális pontossággal történő létrehozásához és a szigorú minőségellenőrzésen való megfeleléshez számos bonyolult „intelligens” látórendszert helyezett üzembe a vállalat.
Alessandro d’Este, a Ferrero Commerciale Italia elnök-vezérigazgatója elmondta, biztos abban, hogy az új Kinderini kekszből már az első évben több mint 300 millió darab fogy majd, és hozzáfűzte, hogy a Ferrero azon kevés cégek közé tartozik, amelyek az infláció ellenére is növekednek.
A reggeli termékek piaca Olaszországban
A Ferrero’s Kinderini Olaszországban egy olyan kiélezett versennyel jellemezhető reggeli piacra lép be, ahol az értékesítés 27,6%-át a kekszek adják, őket pedig a snacktermékek (22%) és az aszalt gyümölcsök (17%) követik. Az olaszok reggelire jellemzően kekszet (95%), kencéket (88%) és valamilyen snacket (86%) fogyasztanak.
Korábban a Ferrero Nutella Biscuits örvendett nagy sikernek ebben a szegmensben, és a vállalat bízik abban, hogy a Kinderini is követni fogja példáját.
A Ferrero jelenleg a világ második legnagyobb édeskeksz-gyártója, és folytatja a beruházásokat jelenlétének a globális piacon való növelése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >