A kínai Wuliangye-vel lép együttműködésre a Campari
A Campari olasz szeszesitalgyártó vállalat stratégiai partnerséget kötött a kínai Sichuan Yibin Wuliangye Group-pal azzal a céllal, hogy közösen erősítsék jelenlétüket a kínai és a globális szeszesital-piacon. A két vállalat új termékek fejlesztése, a csatornák bővítése, a marketing és a márka népszerűsítése terén fog együttműködni.
A partnerség lehetővé teszi a Campari számára, hogy kihasználja a Wuliangye szakértelmét a kínai Baijiu piacon, míg a Wuliangye hozzáférést kap a Campari nyugati szeszesital-márkákból álló portfóliójához.
A partnerség a kínai és a külföldi fogyasztók számára egyaránt előnyös lehet, hiszen általa a szeszesitalok szélesebb választéka válik számukra elérhetővé.
A Campari és aWuliangye emellett új termékek közös fejlesztését és megalkotását is tervezi.
Bob Kunze-Concewitz, a Campari Group vezérigazgatója szerint a Campari és a Wuliangye közötti együttműködés egymás erősségeinek mély tiszteletén alapul, valamint pragmatizmust és agilitást tükröz.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Új kihívások előtt az Alko, Finnország állami kézben lévő sommelier-je
Az állami tulajdonú szeszesital-kereskedő, az Alko Finland szigorú jogi és…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >