A kínai Wuliangye-vel lép együttműködésre a Campari
A Campari olasz szeszesitalgyártó vállalat stratégiai partnerséget kötött a kínai Sichuan Yibin Wuliangye Group-pal azzal a céllal, hogy közösen erősítsék jelenlétüket a kínai és a globális szeszesital-piacon. A két vállalat új termékek fejlesztése, a csatornák bővítése, a marketing és a márka népszerűsítése terén fog együttműködni.
A partnerség lehetővé teszi a Campari számára, hogy kihasználja a Wuliangye szakértelmét a kínai Baijiu piacon, míg a Wuliangye hozzáférést kap a Campari nyugati szeszesital-márkákból álló portfóliójához.
A partnerség a kínai és a külföldi fogyasztók számára egyaránt előnyös lehet, hiszen általa a szeszesitalok szélesebb választéka válik számukra elérhetővé.
A Campari és aWuliangye emellett új termékek közös fejlesztését és megalkotását is tervezi.
Bob Kunze-Concewitz, a Campari Group vezérigazgatója szerint a Campari és a Wuliangye közötti együttműködés egymás erősségeinek mély tiszteletén alapul, valamint pragmatizmust és agilitást tükröz.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Magyarország és a FAO új alapokra helyezi együttműködését
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >