A kínai Wuliangye-vel lép együttműködésre a Campari
A Campari olasz szeszesitalgyártó vállalat stratégiai partnerséget kötött a kínai Sichuan Yibin Wuliangye Group-pal azzal a céllal, hogy közösen erősítsék jelenlétüket a kínai és a globális szeszesital-piacon. A két vállalat új termékek fejlesztése, a csatornák bővítése, a marketing és a márka népszerűsítése terén fog együttműködni.
A partnerség lehetővé teszi a Campari számára, hogy kihasználja a Wuliangye szakértelmét a kínai Baijiu piacon, míg a Wuliangye hozzáférést kap a Campari nyugati szeszesital-márkákból álló portfóliójához.
A partnerség a kínai és a külföldi fogyasztók számára egyaránt előnyös lehet, hiszen általa a szeszesitalok szélesebb választéka válik számukra elérhetővé.
A Campari és aWuliangye emellett új termékek közös fejlesztését és megalkotását is tervezi.
Bob Kunze-Concewitz, a Campari Group vezérigazgatója szerint a Campari és a Wuliangye közötti együttműködés egymás erősségeinek mély tiszteletén alapul, valamint pragmatizmust és agilitást tükröz.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >LED-es polccímkékkel pörgetné fel az eladásokat a Campari Németországban
Az olasz Campari innovatív eszközzel próbálja élénkíteni ikonikus italának, a…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >