A kínai Wuliangye-vel lép együttműködésre a Campari
A Campari olasz szeszesitalgyártó vállalat stratégiai partnerséget kötött a kínai Sichuan Yibin Wuliangye Group-pal azzal a céllal, hogy közösen erősítsék jelenlétüket a kínai és a globális szeszesital-piacon. A két vállalat új termékek fejlesztése, a csatornák bővítése, a marketing és a márka népszerűsítése terén fog együttműködni.
A partnerség lehetővé teszi a Campari számára, hogy kihasználja a Wuliangye szakértelmét a kínai Baijiu piacon, míg a Wuliangye hozzáférést kap a Campari nyugati szeszesital-márkákból álló portfóliójához.
A partnerség a kínai és a külföldi fogyasztók számára egyaránt előnyös lehet, hiszen általa a szeszesitalok szélesebb választéka válik számukra elérhetővé.
A Campari és aWuliangye emellett új termékek közös fejlesztését és megalkotását is tervezi.
Bob Kunze-Concewitz, a Campari Group vezérigazgatója szerint a Campari és a Wuliangye közötti együttműködés egymás erősségeinek mély tiszteletén alapul, valamint pragmatizmust és agilitást tükröz.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >