A Kiflinél a futárok 6 százaléka nettó 1 millió forintnál is többet keres
A Kifli.hu, a budapesti online szupermarket, bevezetett egy új bónuszrendszert, amely lehetővé teszi a futároknak, hogy akár havi egymillió forint fölött is keresnek, ha kiváló teljesítményt nyújtanak. Ez a KSH (Központi Statisztikai Hivatal) kereseti adatai alapján azt jelenti, hogy a futárok több mint kétszeresét vihetik haza az átlagkeresetnek.

Gabriel Makki
ügyvezető igazgató
Kifl i.hu
A Kifli.hu kőbányai raktárában a nap korán kezdődik, a futárok már hajnali ötkor elkezdik műszakukat, bejárják a várost és teljesítenek egy sor kiszállítást. Az elkötelezettségük elismeréseként a vállalat bevezette az új bónuszrendszert, amely extra erőfeszítéseiket honorálja. A cég az Indexnek elmondta, hogy a bónusz havi egymillió forint nettó összeget jelent, ami kiemelkedő teljesítmény esetén elérhető. Ez figyelemre méltó, mivel a futárok így több mint kétszeresét kereshetik a KSH által közölt átlagkeresetnek.
A Kifli-futárok átlagosan 12 címet teljesítenek egy túrán, személyes kapcsolatot teremtve a vásárlók és a vállalat között. A futárok most nettó bónuszt kapnak a délutáni műszakért, valamint egy hétvégi bónuszt azoknak, akik vállalják a „vendéglátós hétvége” kihívást.
A cég jelenleg több mint 500 futárt foglalkoztat, és tervei szerint idén még további 100 munkatársat vesznek fel. Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a futárok elkötelezettsége az elégedettség kulcsa a vásárlók körében. A bónuszrendszerrel a vállalat azt tervezi, hogy a kiemelkedően teljesítő futárok jelentős bevételt érnek el, és ezzel hosszú távú együttműködést építenek ki. A vállalat elmondta, hogy a futárok mintegy 30 százaléka nettó 800 ezer forint felett keres, és körülbelül 6 százalékuk éri el vagy haladja meg a havi nettó 1 millió forintot.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával növeli nyereségét a Kifli.hu anyacége
A mesterséges intelligencia (AI) nem csak a jövő, hanem egy…
Tovább olvasom >Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával növeli nyereségét a Kifli.hu anyacége
A mesterséges intelligencia (AI) nem csak a jövő, hanem egy…
Tovább olvasom >Szokatlan illatok és ízek találkozása az Avon és a Flatty kollaborációjában
Különleges érzékszervi élményre hívja a közönséget az AVON, amikor most…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >