A Kiflinél a futárok 6 százaléka nettó 1 millió forintnál is többet keres
A Kifli.hu, a budapesti online szupermarket, bevezetett egy új bónuszrendszert, amely lehetővé teszi a futároknak, hogy akár havi egymillió forint fölött is keresnek, ha kiváló teljesítményt nyújtanak. Ez a KSH (Központi Statisztikai Hivatal) kereseti adatai alapján azt jelenti, hogy a futárok több mint kétszeresét vihetik haza az átlagkeresetnek.

Gabriel Makki
ügyvezető igazgató
Kifl i.hu
A Kifli.hu kőbányai raktárában a nap korán kezdődik, a futárok már hajnali ötkor elkezdik műszakukat, bejárják a várost és teljesítenek egy sor kiszállítást. Az elkötelezettségük elismeréseként a vállalat bevezette az új bónuszrendszert, amely extra erőfeszítéseiket honorálja. A cég az Indexnek elmondta, hogy a bónusz havi egymillió forint nettó összeget jelent, ami kiemelkedő teljesítmény esetén elérhető. Ez figyelemre méltó, mivel a futárok így több mint kétszeresét kereshetik a KSH által közölt átlagkeresetnek.
A Kifli-futárok átlagosan 12 címet teljesítenek egy túrán, személyes kapcsolatot teremtve a vásárlók és a vállalat között. A futárok most nettó bónuszt kapnak a délutáni műszakért, valamint egy hétvégi bónuszt azoknak, akik vállalják a „vendéglátós hétvége” kihívást.
A cég jelenleg több mint 500 futárt foglalkoztat, és tervei szerint idén még további 100 munkatársat vesznek fel. Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a futárok elkötelezettsége az elégedettség kulcsa a vásárlók körében. A bónuszrendszerrel a vállalat azt tervezi, hogy a kiemelkedően teljesítő futárok jelentős bevételt érnek el, és ezzel hosszú távú együttműködést építenek ki. A vállalat elmondta, hogy a futárok mintegy 30 százaléka nettó 800 ezer forint felett keres, és körülbelül 6 százalékuk éri el vagy haladja meg a havi nettó 1 millió forintot.
Kapcsolódó cikkeink
Mi kerüljön a gyerek tányérjára nyáron? 5 tipp a tudatosabb étkezéshez
A nyári szünet a gyerekek egyik kedvenc időszaka: hosszú, játékkal…
Tovább olvasom >Késve fizeti ki a számláit a magyar vállalatok több mint fele
A magyar cégek 53 százaléka nem kapja meg határidőre a…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >