A Kifli mindig figyel a fogyasztói elvárásokra
A Kifli.hu érzékelve a fogyasztói trendeket, március végétől átalakítja tojás kínálatát, amelyben mostantól nem szerepelnek ketreces tartású tyúkok által tojt termékek: kizárólag mélyalmos, szabad tartású és bio tojás található a virtuális polcokon.
„A fogyasztói igényeket és a vásárlási trendeket folyamatosan figyeli a Kifli, ennek a folyamatnak az eredménye a minőségi és környezettudatos kínálatunk, amely kiegészül az állatjólétre való odafigyeléssel.” – magyarázta ezt a hazánkban úttörő lépést Makkay János, a Kilfi.hu ügyvezető igazgatója.
Az online szupermarket polcain mostantól 10 féle tyúktojásból választhatnak a vásárlók, ebből hat mélyalmos, kettő szabadtartású és kettő ökológiai gazdaságból származik.
„A húsvét közeledtével ez a téma különösen fontos, így március végétől csak ketrecmentes tojások lesznek megtalálhatóak a polcunkon, amelyeket – a Kifli megszokott sajátosságát követve – hazai beszállítóktól szerzünk be.” – tette hozzá Makkay.
A szabadtartás egyébként nem csak az állatok életminősége, de a termékek szempontjából is nagyon fontos, a tojás esetében javítja a beltartalmat, ezért is választották ezt a módszert a Kifli hazai beszállítói, így a Farm Tojás, a Youtyúk és a Heppenheimer is.
A Kifli.hu hitvallása szerint minden esetben a minőségi, friss és kiváló kínálatot biztosítja a vásárlóinak, ráadásul ezek után is marad majd a ketreces tojásokkal azonos, kedvező árú ajánlat az oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >