A Kifli mindig figyel a fogyasztói elvárásokra
A Kifli.hu érzékelve a fogyasztói trendeket, március végétől átalakítja tojás kínálatát, amelyben mostantól nem szerepelnek ketreces tartású tyúkok által tojt termékek: kizárólag mélyalmos, szabad tartású és bio tojás található a virtuális polcokon.
„A fogyasztói igényeket és a vásárlási trendeket folyamatosan figyeli a Kifli, ennek a folyamatnak az eredménye a minőségi és környezettudatos kínálatunk, amely kiegészül az állatjólétre való odafigyeléssel.” – magyarázta ezt a hazánkban úttörő lépést Makkay János, a Kilfi.hu ügyvezető igazgatója.
Az online szupermarket polcain mostantól 10 féle tyúktojásból választhatnak a vásárlók, ebből hat mélyalmos, kettő szabadtartású és kettő ökológiai gazdaságból származik.
„A húsvét közeledtével ez a téma különösen fontos, így március végétől csak ketrecmentes tojások lesznek megtalálhatóak a polcunkon, amelyeket – a Kifli megszokott sajátosságát követve – hazai beszállítóktól szerzünk be.” – tette hozzá Makkay.
A szabadtartás egyébként nem csak az állatok életminősége, de a termékek szempontjából is nagyon fontos, a tojás esetében javítja a beltartalmat, ezért is választották ezt a módszert a Kifli hazai beszállítói, így a Farm Tojás, a Youtyúk és a Heppenheimer is.
A Kifli.hu hitvallása szerint minden esetben a minőségi, friss és kiváló kínálatot biztosítja a vásárlóinak, ráadásul ezek után is marad majd a ketreces tojásokkal azonos, kedvező árú ajánlat az oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát.…
Tovább olvasom >A kifli.hu a mindful eating területén edukál
A mindennapi rohanás közben gyakran háttérbe szorul a tudatos étkezés,…
Tovább olvasom >Milliós adomány a fenntarthatóságért: Országos faültetési programot támogat a népszerű online szupermarket
Több mint 100 földlabdás nordmann fenyőfát ajándékozott a 10 Millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése:…
Tovább olvasom >