A Kifli mindig figyel a fogyasztói elvárásokra
A Kifli.hu érzékelve a fogyasztói trendeket, március végétől átalakítja tojás kínálatát, amelyben mostantól nem szerepelnek ketreces tartású tyúkok által tojt termékek: kizárólag mélyalmos, szabad tartású és bio tojás található a virtuális polcokon.
„A fogyasztói igényeket és a vásárlási trendeket folyamatosan figyeli a Kifli, ennek a folyamatnak az eredménye a minőségi és környezettudatos kínálatunk, amely kiegészül az állatjólétre való odafigyeléssel.” – magyarázta ezt a hazánkban úttörő lépést Makkay János, a Kilfi.hu ügyvezető igazgatója.
Az online szupermarket polcain mostantól 10 féle tyúktojásból választhatnak a vásárlók, ebből hat mélyalmos, kettő szabadtartású és kettő ökológiai gazdaságból származik.
„A húsvét közeledtével ez a téma különösen fontos, így március végétől csak ketrecmentes tojások lesznek megtalálhatóak a polcunkon, amelyeket – a Kifli megszokott sajátosságát követve – hazai beszállítóktól szerzünk be.” – tette hozzá Makkay.
A szabadtartás egyébként nem csak az állatok életminősége, de a termékek szempontjából is nagyon fontos, a tojás esetében javítja a beltartalmat, ezért is választották ezt a módszert a Kifli hazai beszállítói, így a Farm Tojás, a Youtyúk és a Heppenheimer is.
A Kifli.hu hitvallása szerint minden esetben a minőségi, friss és kiváló kínálatot biztosítja a vásárlóinak, ráadásul ezek után is marad majd a ketreces tojásokkal azonos, kedvező árú ajánlat az oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >