A Kifli megduplázta a csökkentett árú termékek számát a speciális táplálkozási igényű emberek támogatására
A Kifli megduplázta a csökkentett árú termékek számát a speciális táplálkozási igényű emberek támogatására.
Több mint ötven mentes termék árát mérsékelte a hagyományos alapanyagú megfelelőjének árszintjére szeptember közepén a Kifli.hu. Most 77 glutén-, laktóz- és hozzáadott cukormentes étel és növényi ital árát csökkentették a piacon egyedülálló szintre. Az árakat a cég az év utolsó napjáig tartja és teljes elégedettségi garanciát is vállal a termékekre. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a vásárló levásárolható kredit formájában magának írhatja jóvá annak a terméknek az árát, amivel nem volt elégedett.
A kampány hátterében az áll, hogy a Kifli nem tartja fairnek, hogy a speciális élelmiszereket fogyasztó vásárlóknak – akár ételérzékenység miatt, akár saját elhatározásból – többet kell fizetnie, mint a hagyományos élelmiszereket vásárlóknak.
“A vásárlók reakciója elképesztő volt a kampány során. A “speciális diéta, tudatos táplálkozás” kategóriában 50%-os keresletnövekedést tapasztaltunk, az akcióban résztvevő alapvető mentes cikkek terén pedig a korábbiakhoz képest dupla forgalmat. Vásárlóink egyharmada vásárol a speciális és mentes kategóriából, a termékek minden ötödik kosár részét képezik. Már az első három hétben több ezer vásárló részesült a program előnyeiből”
– mondta Gabriel Makki, a Kifli.hu vezérigazgatója.
Ráadásul a Kifli az ügyfelekkel kéz a kézben építette és bővítette a kategória kínálatát az ő kéréseik alapján. Szeptember elején a Kifli arra kérte vásárlóit, hogy segítsenek összeállítani azt a szortimentet, amelyet szívesen vásárolnának. Visszajelzéseik alapján a Kifli több új márkát is belistázott, mint például a Cornito gluténmentes tésztákat és rágcsálnivalókat, a Dia wellness szénhidrát csökkentett lisztkeverékeket és az 1:4 arányú édesítőszert, a Fibershake, Nutriversium és Gal vitamin márkák termékeit.
A vásárlók közül sokan kértek inzulinrezisztencia-barát termékeket és kereshetőséget, ezért a cég weboldalán már lehetőség nyílik cukortartalom szerinti szűrésre is. Emellett a gluténmentes tészták alapanyag szerinti kategorizálása is megtörtént, a vásárlók így könnyedén válogathatnak a kukorica, borsó vagy épp köles alapú alternatívák között.
“A vásárlók nagyra értékelik a témával kapcsolatos álláspontunkat, és visszajelzéseik alapján úgy döntöttünk, hogy megduplázzuk a programban résztvevő termékek számát és az arra szánt befektetést. Kezdetben 100 millió forintot különítettünk el erre a programra, ám az első hetek vásárlói igényeit elnézve boldogan átlépjük ezt, remélve, hogy minden étkezési korlátozással rendelkező vásárlónk részesül az év végéig tartó program előnyeiből”
– tette hozzá Gabriel Makki.
A teljes választék elérhető itt: https://www.kifli.hu/targy/kedves-mentes
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >