A Kifli.hu ügyvezetője szerint ezért nálunk a legdrágább az élelmiszer Európában
Nem titok, hogy külföldön – például Szlovákiában is – kedvezőbb áron kínálnak különböző termékeket, mint Magyarországon. Ennek oka Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője szerint az erős euró jelenti, mivel az árfolyam jelentősen befolyásolja a beszerzési árakat.
![Klekner Péter, kifli.hu](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/Klekner-Peter-kifli.h_opt_c-209x300.jpg)
Klekner Péter
vezérigazgató
Kifl i.hu
„Ez a kellemetlen és erőteljes hatás is érezhető Magyarországon. Nem terveztünk az extraprofitadóval, így extra kiadást jelent, és nem is volt egyszerű feladat beépíteni a költségvetésbe. Nem szoktam kritizálni a kormány lépéseit, mert üzletember vagyok, aki az üzlettel foglalkozik. Ugyanakkor manővereket igényel, hogy a kedvezőtlen pluszterheket ne hárítsuk teljesen át a vásárlókra”
– fejtette ki Klekner az Indexnek adott friss interjújában.
A kosárértékében nem tapasztal változást Klekner Péter, azonban észlelik, hogy tudatosabban vásárolnak az emberek, több ideig válogatják a termékeket, és a prémium, márkás termékek is egyre inkább háttérbe szorulnak.
Sok múlhat a rezsiszámlákon is, valószínűleg az élelmiszereken tudnak az emberek a legtöbbet fogni – tette hozzá. Kitért arra is, hogy csalásnak tartja azt a tipikus élelmiszeripari lépést, hogy az áremelés elkerülés érdekében csökkentik a termék súlyát, ezért nem is szeretne ezzel élni.
Úgy véli, hogy az elektronikai piacon a beszállítók elképzelhetően csökkentik majd a termékek árát, így olcsóbban juthatunk majd ilyen termékekhez, ez valószínűleg fordítva lesz az élelmiszereknél. Azért, hogy a vásárlóknak kellemes karácsonya lehessen, ezt aktivitásokkal ellensúlyozni szükséges. Klekner Péter korábban remélte, hogy a szolgáltatás díján idén a Kiflinek már nem kell többször változtatnia, azonban októberben elkerülhetetlen volt az újabb áremelés, amely szerinte brutális volt, és „nem is szeretjük csinálni.”
„Az e-kereskedelmet tekintve még mindig optimista vagyok, csak nehezebb környezetben kell mozognunk, de összességében tudunk fejlődni”
– mondta.
Több mint 50 százalékkal nőtt az idei eredménye a Rohlik Groupnak, melynek része a Kifli.hu is, amely a továbbiakban is 10 százalékos növekedésre számít, mivel az e-kereskedelemben továbbra is van még potenciál. Az infláció miatt egyértelműen bekövetkezik majd forgalomnövekedés – fejtette ki az interjúban.
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >Még 3-4 év a visszarendeződésig
A Trade Marketing Klub „Piackutatóktól első kézből” online rendezvényén az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >