A Kifli.hu-t működtető cseh társaság 190 millió euróból terjeszkedik
A Rohlik Group 190 millió eurót gyűjtött össze befektetőktől, amelyet a már meglévő piacain való terjeszkedésre, valamint a németországi online élelmiszerpiacra belépésre fordítanak – közölte a Magyarországon a Kifli.hu webáruházzal jelen lévő társaság az MTI-vel.
A közleményben bejelentették: a 2020-as évet 300 millió eurós bevétellel zárták, amely több mint 100 százalékos éves növekedésnek felel meg. Jelenleg több mint 750 ezer vásárlóval rendelkeznek három piacon – tették hozzá.
A tőkebefektetők élén a Partech francia kockázatitőke-vállalat áll, melyet az Index Ventures, az EBRD, a J&T Banka, a Quadrille Capital, az R2G és egy korábbi befektető, az Enern követ – ismertették.
Tomáš Čupr, a Rohlik Group vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: a pénzeszközökkel felgyorsíthatják vállalatuk növekedését, azt a technológiai és működési folyamatokba fektetik be.
„Más piaci szereplőkkel ellentétben nem az a célunk, hogy kis kosárértékű rendeléseket szállítsunk ki nagyon rövid idő alatt, hanem az, hogy a családok valós igényeit elégítsük ki szerte Európában”
– jegyezte meg a vezérigazgató.
A Rohlikot 2014-ben, Csehországban alapították; a vállalat Csehország és Magyarország mellett Ausztriában van még jelen, illetve hamarosan elindítja Németországban is online élelmiszerboltját. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >