A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát. Az akár 50 százalékos árengedmény több mint 25 gluténmentes, laktózmentes és csökkentett cukortartalmú terméket érint, amelyek árát Magyarország egyik vezető online szupermarkete a hagyományos termékek szintjére csökkentette, segítve a különleges diétát követő családokat.

Az akcióban szereplő élelmiszerek árát akár 40–50%-kal csökkenti a Kifli.hu
A magyar lakosság jelentős része kénytelen glutén-, laktóz- vagy cukormentes étrendet követni, amelynek költsége gyakran többszöröse a hagyományos étkezésének. Számukra nem csak az étkezésükre való odafigyelés jelent nagy kihívást. A megfelelő élelmiszerek megtalálása, beszerzése majd azok megfizetése is plusz teher azoknak, akik a szokásostól eltérő étrendre kényszerülnek. A Kifli.hu a speciális étkezést követő családok támogatása érdekében csökkentette a termékek árát.
A Kifli.hu február elejétől egészen április végéig több mint 25 terméket sorolt be árcsökkentési programjába, közülük több esetben az árak mostantól a hagyományos termékekkel azonos szintre kerültek. A legjelentősebb ármérséklést olyan alapvető cikkeknél tapasztalhatják a vásárlók, mint a gluténmentes liszt és pékáruk, illetve a tejhelyettesítő termékek. A Kifli.hu kínálatában jelenleg több, mint 1200 ilyen, speciális étrendhez szükséges termék található, ez a teljes termékkínálat 10%-át jelenti.
Árcsökkentések
Az akcióban szereplő élelmiszerek árát akár 40–50%-kal csökkenti a Kifli.hu, ezzel jelentősen kedvezőbb lehetőséget biztosítva a glutén- vagy tejmentes táplálkozás követőinek. Az árcsökkentések garantáltan legalább 2025. április végéig érvényben maradnak.
„Egyre többeknek kell speciális táplálkozást követnie egészségügyi okokból, például glutén- vagy laktózérzékenység miatt. Ezek a vásárlók gyakran lényegesen magasabb árat kénytelenek fizetni az étkezési igényeiknek megfelelő élelmiszerekért. A gluténmentes liszt akár ötször annyiba is kerülhet, mint egy hagyományos termék. Az élelmiszer- és energiaárak emelkedése miatt ez jelentős pénzügyi terhet róhat a speciális diétára kényszerült családokra, akár az egészséges és kiegyensúlyozott étrendhez való hozzáférésüket is korlátozhatja”
– fejtette ki Martin Beháň, a Kifli.hu ügyvezetője.
Nagy az igény a speciális diétás termékekre
A speciális étrendek iránti érdeklődés Magyarországon is folyamatosan növekszik. Az NRC piackutató cég felmérése szerint a magyar lakosság jelentős része követ valamilyen speciális diétát, legyen szó glutén-, laktóz- vagy cukormentes, illetve vegetáriánus táplálkozásról. A piackutatás eredményei rámutatnak, hogy a magyar emberek több mint fele fogyaszt valamilyen speciális élelmiszert, ráadásul a lakosság harmada egészségügyi okokból kénytelen valamilyen speciális étrendet, diétát követni. A 2024-es adatok szerint Magyarországon összesen 1,2 millió embert érint a cukorbetegség. Éppen ezért a termékek cukortartalom szerint szortírozhatóak. A rémisztően magas számot pedig tovább súlyosbítja, hogy 2019-ben a lakosság 7-12 százaléka gluténérzékenynek számított.
A tendencia rámutat arra, hogy egyre többen keresnek egészségesebb és személyre szabott táplálkozási lehetőségeket, amihez elengedhetetlen a megfelelő választék és a megfizethető ár biztosítása.
Innováció: Egyedi szűrő
A Kifli.hu nemcsak az árcsökkentésekkel segíti a speciális étrendet követő vásárlókat, hanem több egyedi szűrőt is bevezetett, amely segíti az oldalon a tájékozódást. A felület legfrissebb változtatása a cukortartalomra, az édesítőszer- és kalória mentességre, valamint a növényi alapú termékekre is fókuszál.
Elérhetőbb, fenntarthatóbb élelmiszer-vásárlás
A Kifli.hu hosszú távú célja, hogy a speciális étrendet követő vásárlóknak is elérhető és fenntartható megoldásokat kínáljon. A most bejelentett árcsökkentés és az innovatív szűrő bevezetése is ezt a célt szolgálja. A Kifli.hu elhatározása, hogy a felhasználói szemében ne csak egy online szupermarket legyen, hanem egy olyan platform, amely kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igényeire, és valódi megoldásokat kínál. A vállalat mindezt a választék folyamatosan fejlesztésével és az árak csökkentésével igyekszik elérni.
Kapcsolódó cikkeink
Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >A Balaton felé több új településen és Kecskemét körzetében is elindította szolgáltatását a Kifli.hu
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >