A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát. Az akár 50 százalékos árengedmény több mint 25 gluténmentes, laktózmentes és csökkentett cukortartalmú terméket érint, amelyek árát Magyarország egyik vezető online szupermarkete a hagyományos termékek szintjére csökkentette, segítve a különleges diétát követő családokat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2025/02/Kifli.hu_Foto_03-1024x769.jpg)
Az akcióban szereplő élelmiszerek árát akár 40–50%-kal csökkenti a Kifli.hu
A magyar lakosság jelentős része kénytelen glutén-, laktóz- vagy cukormentes étrendet követni, amelynek költsége gyakran többszöröse a hagyományos étkezésének. Számukra nem csak az étkezésükre való odafigyelés jelent nagy kihívást. A megfelelő élelmiszerek megtalálása, beszerzése majd azok megfizetése is plusz teher azoknak, akik a szokásostól eltérő étrendre kényszerülnek. A Kifli.hu a speciális étkezést követő családok támogatása érdekében csökkentette a termékek árát.
A Kifli.hu február elejétől egészen április végéig több mint 25 terméket sorolt be árcsökkentési programjába, közülük több esetben az árak mostantól a hagyományos termékekkel azonos szintre kerültek. A legjelentősebb ármérséklést olyan alapvető cikkeknél tapasztalhatják a vásárlók, mint a gluténmentes liszt és pékáruk, illetve a tejhelyettesítő termékek. A Kifli.hu kínálatában jelenleg több, mint 1200 ilyen, speciális étrendhez szükséges termék található, ez a teljes termékkínálat 10%-át jelenti.
Árcsökkentések
Az akcióban szereplő élelmiszerek árát akár 40–50%-kal csökkenti a Kifli.hu, ezzel jelentősen kedvezőbb lehetőséget biztosítva a glutén- vagy tejmentes táplálkozás követőinek. Az árcsökkentések garantáltan legalább 2025. április végéig érvényben maradnak.
„Egyre többeknek kell speciális táplálkozást követnie egészségügyi okokból, például glutén- vagy laktózérzékenység miatt. Ezek a vásárlók gyakran lényegesen magasabb árat kénytelenek fizetni az étkezési igényeiknek megfelelő élelmiszerekért. A gluténmentes liszt akár ötször annyiba is kerülhet, mint egy hagyományos termék. Az élelmiszer- és energiaárak emelkedése miatt ez jelentős pénzügyi terhet róhat a speciális diétára kényszerült családokra, akár az egészséges és kiegyensúlyozott étrendhez való hozzáférésüket is korlátozhatja”
– fejtette ki Martin Beháň, a Kifli.hu ügyvezetője.
Nagy az igény a speciális diétás termékekre
A speciális étrendek iránti érdeklődés Magyarországon is folyamatosan növekszik. Az NRC piackutató cég felmérése szerint a magyar lakosság jelentős része követ valamilyen speciális diétát, legyen szó glutén-, laktóz- vagy cukormentes, illetve vegetáriánus táplálkozásról. A piackutatás eredményei rámutatnak, hogy a magyar emberek több mint fele fogyaszt valamilyen speciális élelmiszert, ráadásul a lakosság harmada egészségügyi okokból kénytelen valamilyen speciális étrendet, diétát követni. A 2024-es adatok szerint Magyarországon összesen 1,2 millió embert érint a cukorbetegség. Éppen ezért a termékek cukortartalom szerint szortírozhatóak. A rémisztően magas számot pedig tovább súlyosbítja, hogy 2019-ben a lakosság 7-12 százaléka gluténérzékenynek számított.
A tendencia rámutat arra, hogy egyre többen keresnek egészségesebb és személyre szabott táplálkozási lehetőségeket, amihez elengedhetetlen a megfelelő választék és a megfizethető ár biztosítása.
Innováció: Egyedi szűrő
A Kifli.hu nemcsak az árcsökkentésekkel segíti a speciális étrendet követő vásárlókat, hanem több egyedi szűrőt is bevezetett, amely segíti az oldalon a tájékozódást. A felület legfrissebb változtatása a cukortartalomra, az édesítőszer- és kalória mentességre, valamint a növényi alapú termékekre is fókuszál.
Elérhetőbb, fenntarthatóbb élelmiszer-vásárlás
A Kifli.hu hosszú távú célja, hogy a speciális étrendet követő vásárlóknak is elérhető és fenntartható megoldásokat kínáljon. A most bejelentett árcsökkentés és az innovatív szűrő bevezetése is ezt a célt szolgálja. A Kifli.hu elhatározása, hogy a felhasználói szemében ne csak egy online szupermarket legyen, hanem egy olyan platform, amely kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igényeire, és valódi megoldásokat kínál. A vállalat mindezt a választék folyamatosan fejlesztésével és az árak csökkentésével igyekszik elérni.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A kifli.hu a mindful eating területén edukál
A mindennapi rohanás közben gyakran háttérbe szorul a tudatos étkezés,…
Tovább olvasom >Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tállai András lett az élelmiszergazdaságért és agrárszakképzésért felelős államtitkár
Tállai András kinevezésével új vezető irányítja az élelmiszergazdasági és agrárszakképzési…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Káosz, döntésképtelenség és bizonytalanság – ezért késik a Mere magyarországi nyitása
Több mint fél éve késik az orosz Mere diszkontlánc első…
Tovább olvasom >