A Kifli maximalizálja a mentes termékek árát

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 09. 13. 12:23

Így segítve a speciális étrendet követőket. Ehhez a Kifli.hu úgy döntött, hogy stratégiailag csökkenti egy sor speciális élelmiszer árát az étrendi korlátozásokkal élő vásárlók érdekében. 

Gabriel Makki

A legnagyobb forgalmú hazai online élelmiszer-kiskereskedő tisztában van a speciális étrendű családok egyre növekvő igényeivel, akik gyakran kétszeres, vagy akár ötször magasabb árat fizetnek a mentes termékekért. Ezért a Kifli csökkentette több mint 50, az alapvető fontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát, hogy összhangban legyenek a hagyományos kínálattal.

Ezek az árak első körben legalább az év végéig maximálva lesznek. De már most tárgyalásokat folytatnak a beszállítókkal, hogy a továbbiakban is legyen egy olyan állandó minimum tételszámból álló változó szortiment a kínálatban, amely a speciális igényű étkezési szükségletekre megfelelő megoldást nyújtanak.

„A Kiflinél nem csak élelmiszereket árulunk, hanem küldetésünk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a kiváló ételeket. Mélyen együttérzünk mindenkivel, aki étrendi korlátozásokkal él”

– mondta el Gabriel Makki, ügyvezető. –

„Tudjuk, hogy milyen nehéz számukra olyan termékeket találni, amelyek illeszkednek egyedi étrendjükbe, mivel a szokásos üzletekben kevés a választék, és nem tartjuk igazságosnak, hogy magasabb árat kell fizetniük ezekért, ráadásul időt és energiát nem kímélve tudják csak beszerezni a város különböző pontjairól. Emiatt döntöttünk úgy, hogy kiállunk az étrendi korlátozásokkal élő emberek mellett azzal, hogy velük együttműködve olyan választékot hoztunk létre, amely lefedi az igényeiket, és leszorítottuk a kulcsfontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát a hagyományos termékek szintjéhez. Akár egészségügyi állapota, akár saját döntéséből fogyasztja valaki ezeket a termékeket, mi széles választékkal és fair árakkal támogatjuk”

A Kifli egy teljes bevásárlást lefedő választék árát igazítja most ki. Az új árak a szabványos márkás termékek szintjén vannak meghatározva és a cég azt is garantálja, hogy a kiválasztott termékek árát legalább ez év végéig maximálja. A Kifli úgy véli, hogy az árpolitika proaktív változása hozzájárul azon családok gazdasági helyzetének javításához, akiknek speciális étrendet kell követniük.

Hagyományos termék Kifli.hu ár (huf) Mentes termék  Normál Kifli.hu ár

 

Új Kifli.hu ár (huf)
Tarka ES 2,8% (1l) 559 Mizo félzsíros    laktózmentes 2,8% (1l) 679 559
Ceres Sütő Slimm toast kenyér 3956 (kg) Amurex Gluténmentes Vitál Kenyér (0.3 kg) 5330 (kg) 3663 (kg)
Gyermelyi 4 tojásos spagetti 809 Pasta D’Oros Spaghetti (gluténmentes) (0.5 kg) 809 679
Mizo szeletelt trappista 829 Mizo laktózmentes szeletelt sajt 829 729

A teljes választék itt található: https://kifli.hu/targy/kedves-mentes

 A bővülő kínálatot a vásárlók alakítják

„Azt, hogy a hazai piac legnagyobb forgalmú online élelmiszer-kereskedője lehetünk, a vásárlóinknak köszönhetjük. Most itt az ideje visszaadni a kapott bizalmat, így arra kértem meg a vásárlóinkat, hogy ők javasoljanak termékeket a kínálat bővítéséhez. Online felületeken nevezhették kedvenceiket és rengeteg javaslat érkezett, amiért nagyon hálás vagyok. Innen a Kifli fantasztikus beszerzői csapata már megoldja a feladatot, és büszkék vagyunk a közös eredményre, hiszen a vásárlóink igényeit tisztán tükröző új választék jött létre”

– tette hozzá Gabriel Makki.

„Fontosnak tartjuk, hogy a kínálatot a későbbiekben is a vásárlók igényei alapján állítsuk össze, így a továbbiakban is folyamatosan lehetőséget biztosítunk számukra, hogy mind a weboldalon, mint a facebook oldalunkon megírják nekünk, hogy mely termékeket szeretnék ebbe a szortimentbe viszont látni”

– hangsúlyozza Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója. „A portfóliót most is dietetikus segítségével állították össze a kollégák, hogy egyfelől megfelelő kategóriákra bontva kínáljuk az egy-egy speciális étrendhez vagy diétához tartozó termékeket, másrészt, hogy teljes étrendnek megfelelő választékot biztosítsunk, amely cél a későbbiekre is.”

„Azt gondolom, hogy ha megfelelő termékeket és szolgáltatást kínálunk a Kifli célcsoportjának, és célzott üzenetekkel érjük el Őket, akkor a siker továbbra is borítékolható. Egy ilyen stratégiai lépés, amellyel az FMCG ecom piacvezetője most megszólítja azokat a vonzáskörzetünkben élő, mintegy 2,8 millió vásárlót, akik nagyjából 1,3 millió háztartást jelentenek, és köztük mintegy 35%-ról tudjuk, hogy speciális termékeket is tesznek a kosarukba, szerintem erősíteni fogja elégedettségüket és lojalitásukat irányunkba”

– mondja a cég új marketingigazgatója, Fülöp Katalin, aki nem régen érkezett a vállalathoz a Procter&Gamble-től.

„Az elmúlt három hónapban vizsgált adatok alapján látjuk, hogy a mentes termékek, valamint hozzá számolva a növényi és vegán termékek iránt érdeklődő vásárlóinkat, a szám megközelíti a teljes vásárlói körünk 60%-át. Ez olyan magas szám, hogy nem hagyhatjuk figyelmen kívül a kínálatunk kialakításában a jövőben sem, ahogy fontos lépésnek is érezzük a számunkra mindig fókuszba helyezett fenntarthatósági kérdések terén is.”

Kapcsolódó cikkeink