A Kifli maximalizálja a mentes termékek árát
Így segítve a speciális étrendet követőket. Ehhez a Kifli.hu úgy döntött, hogy stratégiailag csökkenti egy sor speciális élelmiszer árát az étrendi korlátozásokkal élő vásárlók érdekében.
A legnagyobb forgalmú hazai online élelmiszer-kiskereskedő tisztában van a speciális étrendű családok egyre növekvő igényeivel, akik gyakran kétszeres, vagy akár ötször magasabb árat fizetnek a mentes termékekért. Ezért a Kifli csökkentette több mint 50, az alapvető fontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát, hogy összhangban legyenek a hagyományos kínálattal.
Ezek az árak első körben legalább az év végéig maximálva lesznek. De már most tárgyalásokat folytatnak a beszállítókkal, hogy a továbbiakban is legyen egy olyan állandó minimum tételszámból álló változó szortiment a kínálatban, amely a speciális igényű étkezési szükségletekre megfelelő megoldást nyújtanak.
„A Kiflinél nem csak élelmiszereket árulunk, hanem küldetésünk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a kiváló ételeket. Mélyen együttérzünk mindenkivel, aki étrendi korlátozásokkal él”
– mondta el Gabriel Makki, ügyvezető. –
„Tudjuk, hogy milyen nehéz számukra olyan termékeket találni, amelyek illeszkednek egyedi étrendjükbe, mivel a szokásos üzletekben kevés a választék, és nem tartjuk igazságosnak, hogy magasabb árat kell fizetniük ezekért, ráadásul időt és energiát nem kímélve tudják csak beszerezni a város különböző pontjairól. Emiatt döntöttünk úgy, hogy kiállunk az étrendi korlátozásokkal élő emberek mellett azzal, hogy velük együttműködve olyan választékot hoztunk létre, amely lefedi az igényeiket, és leszorítottuk a kulcsfontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát a hagyományos termékek szintjéhez. Akár egészségügyi állapota, akár saját döntéséből fogyasztja valaki ezeket a termékeket, mi széles választékkal és fair árakkal támogatjuk”
A Kifli egy teljes bevásárlást lefedő választék árát igazítja most ki. Az új árak a szabványos márkás termékek szintjén vannak meghatározva és a cég azt is garantálja, hogy a kiválasztott termékek árát legalább ez év végéig maximálja. A Kifli úgy véli, hogy az árpolitika proaktív változása hozzájárul azon családok gazdasági helyzetének javításához, akiknek speciális étrendet kell követniük.
Hagyományos termék | Kifli.hu ár (huf) | Mentes termék | Normál Kifli.hu ár
|
Új Kifli.hu ár (huf) |
Tarka ES 2,8% (1l) | 559 | Mizo félzsíros laktózmentes 2,8% (1l) | 679 | 559 |
Ceres Sütő Slimm toast kenyér | 3956 (kg) | Amurex Gluténmentes Vitál Kenyér (0.3 kg) | 5330 (kg) | 3663 (kg) |
Gyermelyi 4 tojásos spagetti | 809 | Pasta D’Oros Spaghetti (gluténmentes) (0.5 kg) | 809 | 679 |
Mizo szeletelt trappista | 829 | Mizo laktózmentes szeletelt sajt | 829 | 729 |
A teljes választék itt található: https://kifli.hu/targy/kedves-mentes
A bővülő kínálatot a vásárlók alakítják
„Azt, hogy a hazai piac legnagyobb forgalmú online élelmiszer-kereskedője lehetünk, a vásárlóinknak köszönhetjük. Most itt az ideje visszaadni a kapott bizalmat, így arra kértem meg a vásárlóinkat, hogy ők javasoljanak termékeket a kínálat bővítéséhez. Online felületeken nevezhették kedvenceiket és rengeteg javaslat érkezett, amiért nagyon hálás vagyok. Innen a Kifli fantasztikus beszerzői csapata már megoldja a feladatot, és büszkék vagyunk a közös eredményre, hiszen a vásárlóink igényeit tisztán tükröző új választék jött létre”
– tette hozzá Gabriel Makki.
„Fontosnak tartjuk, hogy a kínálatot a későbbiekben is a vásárlók igényei alapján állítsuk össze, így a továbbiakban is folyamatosan lehetőséget biztosítunk számukra, hogy mind a weboldalon, mint a facebook oldalunkon megírják nekünk, hogy mely termékeket szeretnék ebbe a szortimentbe viszont látni”
– hangsúlyozza Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója. „A portfóliót most is dietetikus segítségével állították össze a kollégák, hogy egyfelől megfelelő kategóriákra bontva kínáljuk az egy-egy speciális étrendhez vagy diétához tartozó termékeket, másrészt, hogy teljes étrendnek megfelelő választékot biztosítsunk, amely cél a későbbiekre is.”
„Azt gondolom, hogy ha megfelelő termékeket és szolgáltatást kínálunk a Kifli célcsoportjának, és célzott üzenetekkel érjük el Őket, akkor a siker továbbra is borítékolható. Egy ilyen stratégiai lépés, amellyel az FMCG ecom piacvezetője most megszólítja azokat a vonzáskörzetünkben élő, mintegy 2,8 millió vásárlót, akik nagyjából 1,3 millió háztartást jelentenek, és köztük mintegy 35%-ról tudjuk, hogy speciális termékeket is tesznek a kosarukba, szerintem erősíteni fogja elégedettségüket és lojalitásukat irányunkba”
– mondja a cég új marketingigazgatója, Fülöp Katalin, aki nem régen érkezett a vállalathoz a Procter&Gamble-től.
„Az elmúlt három hónapban vizsgált adatok alapján látjuk, hogy a mentes termékek, valamint hozzá számolva a növényi és vegán termékek iránt érdeklődő vásárlóinkat, a szám megközelíti a teljes vásárlói körünk 60%-át. Ez olyan magas szám, hogy nem hagyhatjuk figyelmen kívül a kínálatunk kialakításában a jövőben sem, ahogy fontos lépésnek is érezzük a számunkra mindig fókuszba helyezett fenntarthatósági kérdések terén is.”
Kapcsolódó cikkeink
Új lehetőség a visszaváltásra: a Kifli futárai háztól viszik el a palackokat
Bizonyos feltételek mellett a Kifli futárai mostantól házhoz mennek a…
Tovább olvasom >Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Az új ízeket és egészséges termékeket keresik a gabonapehely-vásárlók
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképe szerint a fogyasztók az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >