A Kifli 24-én is szállít, a vásárlók nagyobb része vásárol be az ünnepi héten
A Kifli.hu idén is megkérdezte a vásárlóit, hogy az ünnepek közeledtével mik a terveik, hogyan készülődnek a karácsonyra. A közel 1000 válaszból összegyűjtött eredmények nemcsak érdekesek, de rá is világítanak a Kifli egyedülálló szerepére az ünnepi élményben.
A Kifli vásárlóinak 45%-a már novemberben, további 13% már november előtt elkezdi az ünnepekre való felkészülést. A válaszadók harmada december elejétől, vagyis nagyjából Mikulás környékétől készülődik, tehát a válaszadók közel 90%-a már hetekkel az ünnepek előtt elkezdi a bevásárlást. A Kifli arra a 2 százalékra is gondol, aki az utolsó pillanatban szeret vásárolni, így karácsony napján is 14h-ig lesz kiszállítás. Az ünnepi hétre jellemző kiugróan magas igényre a cég 40 százalékkal növelt kapacitással és hosszabb nyitvatartással készül fel, a kiflis autók éjfélig járják az utcákat.
Mennyit és mire költenek
A karácsonyi költések tekintetében elmondható, hogy jellemzően ugyanannyit terveznek a Kiflis vásárlók költeni idén, mint 1 éve. Ajándékokra átlagosan 110.000 forintot, míg az ünnepi menüre 40.000 forintot terveznek elkölteni.
Az ünnepi menü jellemzően húsból, halból és zöldségekből áll, ezen felül a sütési hozzávalók és a kész desszertek a csúcs termékek. Legtöbben az ünnepi héten szerzik be a friss hozzávalókat, de 20-20% az aránya azoknak, akik 2 vagy több hétre előre terveznek, a vásárlók közel 5% egyáltalán nem készül ünnepi menüvel.
A Kiflin beszerzett élelmiszerek és meglepetések mellett a vásárlók más platformokat használva játékokat, könyvet, mobiltelefont, ruhát, műszaki cikkeket keresnek ajándék gyanánt. A Kiflit elsősorban a friss és tartós élelmiszerek széles és egyedi választéka miatt emelték ki, de népszerűek a díszek és az élő karácsonyfa is.
Új év, új étrend
Januárban a vásárlók nagyjából fele kezd valamilyen kímélő diétába. A válaszadók 47 százaléka tervezi a Kifli “speciális étrend és tudatos táplálkozás” kategóriájával indítani az évet, további 30% pedig fontolgatja a diétát januárban. A cég készen áll arra, hogy ízletes és egészséges ételekkel támogassa ezeket az újévi fogadalmakat, megkönnyítve ezzel a célok elérését.
Kapcsolódó cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >