A Kifli 24-én is szállít, a vásárlók nagyobb része vásárol be az ünnepi héten
A Kifli.hu idén is megkérdezte a vásárlóit, hogy az ünnepek közeledtével mik a terveik, hogyan készülődnek a karácsonyra. A közel 1000 válaszból összegyűjtött eredmények nemcsak érdekesek, de rá is világítanak a Kifli egyedülálló szerepére az ünnepi élményben.

A Kifli 24-én is nyitva lesz
A Kifli vásárlóinak 45%-a már novemberben, további 13% már november előtt elkezdi az ünnepekre való felkészülést. A válaszadók harmada december elejétől, vagyis nagyjából Mikulás környékétől készülődik, tehát a válaszadók közel 90%-a már hetekkel az ünnepek előtt elkezdi a bevásárlást. A Kifli arra a 2 százalékra is gondol, aki az utolsó pillanatban szeret vásárolni, így karácsony napján is 14h-ig lesz kiszállítás. Az ünnepi hétre jellemző kiugróan magas igényre a cég 40 százalékkal növelt kapacitással és hosszabb nyitvatartással készül fel, a kiflis autók éjfélig járják az utcákat.
Mennyit és mire költenek
A karácsonyi költések tekintetében elmondható, hogy jellemzően ugyanannyit terveznek a Kiflis vásárlók költeni idén, mint 1 éve. Ajándékokra átlagosan 110.000 forintot, míg az ünnepi menüre 40.000 forintot terveznek elkölteni.
Az ünnepi menü jellemzően húsból, halból és zöldségekből áll, ezen felül a sütési hozzávalók és a kész desszertek a csúcs termékek. Legtöbben az ünnepi héten szerzik be a friss hozzávalókat, de 20-20% az aránya azoknak, akik 2 vagy több hétre előre terveznek, a vásárlók közel 5% egyáltalán nem készül ünnepi menüvel.
A Kiflin beszerzett élelmiszerek és meglepetések mellett a vásárlók más platformokat használva játékokat, könyvet, mobiltelefont, ruhát, műszaki cikkeket keresnek ajándék gyanánt. A Kiflit elsősorban a friss és tartós élelmiszerek széles és egyedi választéka miatt emelték ki, de népszerűek a díszek és az élő karácsonyfa is.
Új év, új étrend
Januárban a vásárlók nagyjából fele kezd valamilyen kímélő diétába. A válaszadók 47 százaléka tervezi a Kifli “speciális étrend és tudatos táplálkozás” kategóriájával indítani az évet, további 30% pedig fontolgatja a diétát januárban. A cég készen áll arra, hogy ízletes és egészséges ételekkel támogassa ezeket az újévi fogadalmakat, megkönnyítve ezzel a célok elérését.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >