A Kifli 24-én is szállít, a vásárlók nagyobb része vásárol be az ünnepi héten
A Kifli.hu idén is megkérdezte a vásárlóit, hogy az ünnepek közeledtével mik a terveik, hogyan készülődnek a karácsonyra. A közel 1000 válaszból összegyűjtött eredmények nemcsak érdekesek, de rá is világítanak a Kifli egyedülálló szerepére az ünnepi élményben.
A Kifli vásárlóinak 45%-a már novemberben, további 13% már november előtt elkezdi az ünnepekre való felkészülést. A válaszadók harmada december elejétől, vagyis nagyjából Mikulás környékétől készülődik, tehát a válaszadók közel 90%-a már hetekkel az ünnepek előtt elkezdi a bevásárlást. A Kifli arra a 2 százalékra is gondol, aki az utolsó pillanatban szeret vásárolni, így karácsony napján is 14h-ig lesz kiszállítás. Az ünnepi hétre jellemző kiugróan magas igényre a cég 40 százalékkal növelt kapacitással és hosszabb nyitvatartással készül fel, a kiflis autók éjfélig járják az utcákat.
Mennyit és mire költenek
A karácsonyi költések tekintetében elmondható, hogy jellemzően ugyanannyit terveznek a Kiflis vásárlók költeni idén, mint 1 éve. Ajándékokra átlagosan 110.000 forintot, míg az ünnepi menüre 40.000 forintot terveznek elkölteni.
Az ünnepi menü jellemzően húsból, halból és zöldségekből áll, ezen felül a sütési hozzávalók és a kész desszertek a csúcs termékek. Legtöbben az ünnepi héten szerzik be a friss hozzávalókat, de 20-20% az aránya azoknak, akik 2 vagy több hétre előre terveznek, a vásárlók közel 5% egyáltalán nem készül ünnepi menüvel.
A Kiflin beszerzett élelmiszerek és meglepetések mellett a vásárlók más platformokat használva játékokat, könyvet, mobiltelefont, ruhát, műszaki cikkeket keresnek ajándék gyanánt. A Kiflit elsősorban a friss és tartós élelmiszerek széles és egyedi választéka miatt emelték ki, de népszerűek a díszek és az élő karácsonyfa is.
Új év, új étrend
Januárban a vásárlók nagyjából fele kezd valamilyen kímélő diétába. A válaszadók 47 százaléka tervezi a Kifli “speciális étrend és tudatos táplálkozás” kategóriájával indítani az évet, további 30% pedig fontolgatja a diétát januárban. A cég készen áll arra, hogy ízletes és egészséges ételekkel támogassa ezeket az újévi fogadalmakat, megkönnyítve ezzel a célok elérését.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >