A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 21. 11:01

A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást követő évben nyerte el, elismerésként a digitális fejlesztések átfogó stratégiájáért és azok kiemelkedő ügyfélélményt biztosító megvalósításáért.

Az erről szóló sajtóközleményt csatoltan és alább küldöm.

A K&H a legjobb digitális bank Magyarországon

K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon

Budapest, 2025. július 21. – A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást követő évben nyerte el, elismerésként a digitális fejlesztések átfogó stratégiájáért és azok kiemelkedő ügyfélélményt biztosító megvalósításáért.

Az elmúlt évben a K&H ügyfélköre meghaladta az 1 millió főt, miközben a digitálisan aktívak aránya 77 százalékra, a mobilbanki felhasználók száma 700 ezerre nőtt. Az új lakossági számlák 60 százalékát már digitálisan nyitják meg.

Kate a középpontban

A digitális pénzügyi asszisztens, Kate kulcsszereplője a sikernek: kétmillió beszélgetésen van túl, és már nemcsak lakossági, hanem kkv-ügyfeleknek is segít, személyre szabott válaszokkal és tranzakcióindítási lehetőséggel. Az ügyfelek négyötöde már kapcsolatba lépett vele, a mobilbanki felhasználók nyolcada pedig rendszeresen igénybe veszi.

Túl a hagyományos bankoláson

A K&H mobilalkalmazásban elérhető bank- és biztosítási szolgáltatások – így például a kötelező gépjármű-biztosítás, lakásbiztosítás vagy nyugdíjbiztosítás – mellett a K&H+ platform is egyre népszerűbb, amelyen keresztül az ügyfelek könnyen és gyorsan indíthatnak parkolást, tömegközlekedési jegyet vásárolhatnak, vagy cashback szolgáltatásokat vehetnek igénybe: a visszapénz funkciót már kétszázezren használják. A külföldi költéseknél a K&H idén nyáron is utólagos visszatérítést kínál ügyfeleinek, K&H középárfolyamig, mely ajánlat szintén a K&H visszapénzben aktiválható. A K&H az első és egyetlen szereplőként digitális SZÉP-kártyát is kínál.

Fenntarthatóság digitálisan

A fenntarthatóság is kiemelt szerepet kapott a digitális fejlesztésekben: a bank elsőként vezette be Magyarországon a teljesen digitális, felelős befektetési alapokra épülő nyugdíjbiztosítást, valamint elindította az általános CO2 kalkulátort, , amely széndioxid-kibocsátási számításban és jelentésben segíti az ügyfeleket. A K&H kényelem felelős befektetési alap a tavalyi évben az első helyet szerezte meg a Legjobb vegyes óvatos ESG-alapok kategóriájában, míg a K&H öko felelős befektetés alapja szintén az első helyet szerezte meg a Legjobb globális részvény ESG-alapok versenyében a Privátbankár.hu szakportál által megrendezett versenyen.

Digitális kényelmi fejlesztések vállalati ügyfeleknek

A 2024-ben bevezetett Electra Corporate API lehetővé teszi a vállalati ügyfelek számára, hogy ERP-rendszerük közvetlenül kommunikáljon a bank rendszereivel, automatizálva az adatkezelést és tranzakcióindítást. Emellett a hiteldokumentumok digitális aláírással történő beküldését is elérhetővé tették a Credit DocFlow platformon keresztül.

Pénzügyi edukáció digitálisan – gyerekektől a vállalkozókig

A K&H többféle digitális csatornán is támogatja a pénzügyi tudatosságot: a nemrég véget ért 15. „Vigyázz, kész, pénz!” vetélkedő évről évre több tízezer diákot ér el, emellett a bank trendcast podcast-sorozatot, ingyenes e-learning kurzusokat és befektetési portfólió-áttekintő eszközöket is kínál.

Biztonság mindenekelőtt

A K&H nem hozza nyilvánosságra kiberbiztonsági védelmének részleteit, de rendszeresen végez etikus hackelést a KBC-csoporton belül, és évről évre megszervezi az „Információbiztonsági hónap” nevű edukációs kampányát. Emellett csatlakozott az MNB Kiberpajzs kezdeményezéséhez is.

Kapcsolódó cikkeink