A kevesebb több?
Szokták mondani, hogy a fagylalt a kor barométere. Nos, nemrégiben még a szuperprémium termékek voltak a figyelem fókuszában, most pedig már az egyszerűség a nem éppen olcsó fagylaltjairól ismert Haagen-Dazs cég kommunikációs hívószava.A nemes egyszerűséggel „Öt”-nek keresztelt termékük a lehető legegyszerűbb módon készül öt alapanyagból: tej, tejszín, cukor, tojássárgája és a természetes, mondhatni megszokott ízesítők valamelyike – vanília, gyömbér, csokoládé, kávé, gyümölcsök. Az új fagylalt ennélfogva a nosztalgia divatját is meglovagolja, és minthogy kevesebb zsírt tartalmaz az e márkánál már megszokottnál, így az egészségtrendekhez is illeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >