A kevesebb több?
Szokták mondani, hogy a fagylalt a kor barométere. Nos, nemrégiben még a szuperprémium termékek voltak a figyelem fókuszában, most pedig már az egyszerűség a nem éppen olcsó fagylaltjairól ismert Haagen-Dazs cég kommunikációs hívószava.A nemes egyszerűséggel „Öt”-nek keresztelt termékük a lehető legegyszerűbb módon készül öt alapanyagból: tej, tejszín, cukor, tojássárgája és a természetes, mondhatni megszokott ízesítők valamelyike – vanília, gyömbér, csokoládé, kávé, gyümölcsök. Az új fagylalt ennélfogva a nosztalgia divatját is meglovagolja, és minthogy kevesebb zsírt tartalmaz az e márkánál már megszokottnál, így az egészségtrendekhez is illeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >A Magyar Fagylalt Napján idén több száz cukrászdában várják a családokat
2025. május 8-án ismét megrendezik a Magyar Fagylalt Napját, amikor…
Tovább olvasom >