A kevesebb több?
Szokták mondani, hogy a fagylalt a kor barométere. Nos, nemrégiben még a szuperprémium termékek voltak a figyelem fókuszában, most pedig már az egyszerűség a nem éppen olcsó fagylaltjairól ismert Haagen-Dazs cég kommunikációs hívószava.A nemes egyszerűséggel „Öt”-nek keresztelt termékük a lehető legegyszerűbb módon készül öt alapanyagból: tej, tejszín, cukor, tojássárgája és a természetes, mondhatni megszokott ízesítők valamelyike – vanília, gyömbér, csokoládé, kávé, gyümölcsök. Az új fagylalt ennélfogva a nosztalgia divatját is meglovagolja, és minthogy kevesebb zsírt tartalmaz az e márkánál már megszokottnál, így az egészségtrendekhez is illeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >