A kevesebb több?
Szokták mondani, hogy a fagylalt a kor barométere. Nos, nemrégiben még a szuperprémium termékek voltak a figyelem fókuszában, most pedig már az egyszerűség a nem éppen olcsó fagylaltjairól ismert Haagen-Dazs cég kommunikációs hívószava.A nemes egyszerűséggel „Öt”-nek keresztelt termékük a lehető legegyszerűbb módon készül öt alapanyagból: tej, tejszín, cukor, tojássárgája és a természetes, mondhatni megszokott ízesítők valamelyike – vanília, gyömbér, csokoládé, kávé, gyümölcsök. Az új fagylalt ennélfogva a nosztalgia divatját is meglovagolja, és minthogy kevesebb zsírt tartalmaz az e márkánál már megszokottnál, így az egészségtrendekhez is illeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >9 kg ramen 2 perc alatt – A nap videója
Evőversenyt nézünk, bizonyos fenntartásokkal…
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >