A kevesebb több?
Szokták mondani, hogy a fagylalt a kor barométere. Nos, nemrégiben még a szuperprémium termékek voltak a figyelem fókuszában, most pedig már az egyszerűség a nem éppen olcsó fagylaltjairól ismert Haagen-Dazs cég kommunikációs hívószava.A nemes egyszerűséggel „Öt”-nek keresztelt termékük a lehető legegyszerűbb módon készül öt alapanyagból: tej, tejszín, cukor, tojássárgája és a természetes, mondhatni megszokott ízesítők valamelyike – vanília, gyömbér, csokoládé, kávé, gyümölcsök. Az új fagylalt ennélfogva a nosztalgia divatját is meglovagolja, és minthogy kevesebb zsírt tartalmaz az e márkánál már megszokottnál, így az egészségtrendekhez is illeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >