A keresletre válaszul megtriplázza növényi alapú választékát a Lidl UK
Jelentősen – mintegy háromszorosára – bővíti növényi alapú termékkínálatát a Lidl GB az elmúlt évben 12%-kal megnőtt fogyasztói kereslet kielégítése érdekében.
A diszkontkereskedő októbertől új Vemondo! Plant Based termékcsaládot vezet be, amely 28 újdonságnak számító terméket tartalmaz majd – többek között hamburgereket, kolbászokat, darált húst és falatkákat.
A Lidl elkötelezett amellett, hogy piacvezető áron kínáljon növényi alapú termékeket, ezzel is segítve a fenntartható élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára. Ugyanakkor a Lidl az első olyan kiskereskedő az Egyesült Királyságban, amely konkrét és ambiciózus értékesítési célokat tűzött ki a növényi alapú termékek vonatkozásában, ezzel is előmozdítva a fenntarthatóbb étrendre való átállást.
Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat komoly beruházásokat hajt végre a brit mezőgazdaságban annak érdekében, hogy biztosítsa a beszállítók jövőbeni növekedését, miközben a bolygó egészségét szolgáló étrendet is támogatja.
A Vemondo! termékcsalád egyelőre csak bizonyos üzletekben lesz elérhető, mielőtt januárban országos szinten is bevezetésre kerül.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >