A keresletre válaszul megtriplázza növényi alapú választékát a Lidl UK
Jelentősen – mintegy háromszorosára – bővíti növényi alapú termékkínálatát a Lidl GB az elmúlt évben 12%-kal megnőtt fogyasztói kereslet kielégítése érdekében.
A diszkontkereskedő októbertől új Vemondo! Plant Based termékcsaládot vezet be, amely 28 újdonságnak számító terméket tartalmaz majd – többek között hamburgereket, kolbászokat, darált húst és falatkákat.
A Lidl elkötelezett amellett, hogy piacvezető áron kínáljon növényi alapú termékeket, ezzel is segítve a fenntartható élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára. Ugyanakkor a Lidl az első olyan kiskereskedő az Egyesült Királyságban, amely konkrét és ambiciózus értékesítési célokat tűzött ki a növényi alapú termékek vonatkozásában, ezzel is előmozdítva a fenntarthatóbb étrendre való átállást.
Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat komoly beruházásokat hajt végre a brit mezőgazdaságban annak érdekében, hogy biztosítsa a beszállítók jövőbeni növekedését, miközben a bolygó egészségét szolgáló étrendet is támogatja.
A Vemondo! termékcsalád egyelőre csak bizonyos üzletekben lesz elérhető, mielőtt januárban országos szinten is bevezetésre kerül.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >