A keresletre válaszul megtriplázza növényi alapú választékát a Lidl UK
Jelentősen – mintegy háromszorosára – bővíti növényi alapú termékkínálatát a Lidl GB az elmúlt évben 12%-kal megnőtt fogyasztói kereslet kielégítése érdekében.
A diszkontkereskedő októbertől új Vemondo! Plant Based termékcsaládot vezet be, amely 28 újdonságnak számító terméket tartalmaz majd – többek között hamburgereket, kolbászokat, darált húst és falatkákat.
A Lidl elkötelezett amellett, hogy piacvezető áron kínáljon növényi alapú termékeket, ezzel is segítve a fenntartható élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára. Ugyanakkor a Lidl az első olyan kiskereskedő az Egyesült Királyságban, amely konkrét és ambiciózus értékesítési célokat tűzött ki a növényi alapú termékek vonatkozásában, ezzel is előmozdítva a fenntarthatóbb étrendre való átállást.
Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat komoly beruházásokat hajt végre a brit mezőgazdaságban annak érdekében, hogy biztosítsa a beszállítók jövőbeni növekedését, miközben a bolygó egészségét szolgáló étrendet is támogatja.
A Vemondo! termékcsalád egyelőre csak bizonyos üzletekben lesz elérhető, mielőtt januárban országos szinten is bevezetésre kerül.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >