A keresletre válaszul megtriplázza növényi alapú választékát a Lidl UK
Jelentősen – mintegy háromszorosára – bővíti növényi alapú termékkínálatát a Lidl GB az elmúlt évben 12%-kal megnőtt fogyasztói kereslet kielégítése érdekében.
A diszkontkereskedő októbertől új Vemondo! Plant Based termékcsaládot vezet be, amely 28 újdonságnak számító terméket tartalmaz majd – többek között hamburgereket, kolbászokat, darált húst és falatkákat.
A Lidl elkötelezett amellett, hogy piacvezető áron kínáljon növényi alapú termékeket, ezzel is segítve a fenntartható élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára. Ugyanakkor a Lidl az első olyan kiskereskedő az Egyesült Királyságban, amely konkrét és ambiciózus értékesítési célokat tűzött ki a növényi alapú termékek vonatkozásában, ezzel is előmozdítva a fenntarthatóbb étrendre való átállást.
Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat komoly beruházásokat hajt végre a brit mezőgazdaságban annak érdekében, hogy biztosítsa a beszállítók jövőbeni növekedését, miközben a bolygó egészségét szolgáló étrendet is támogatja.
A Vemondo! termékcsalád egyelőre csak bizonyos üzletekben lesz elérhető, mielőtt januárban országos szinten is bevezetésre kerül.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >